Jeans

Do mojej kolekcji legginsów dołączyła enta para. Ta jest natomiast jedyna w swoim rodzaju! Od dawna marzyły mi się takie z długimi zamkami zamiast szwów. Moja para od ROMWE jest idealna pod tym względem. Połączyłam je z jeansową luźno zarzuconą koszulą, wygodnymi koturnami i małym "mocnym" akcentem w postaci kołnierzyka. Jego autorką jest projektantka Ania Knaź, o której pisałam Wam tutaj. Koniecznie obejrzyjcie Jej ubrania i dodatki!!

Nie zapomnijcie o konkursie ROMWE do wygrania bon na zakupy w wartości 60$ oraz biżuteria!! Więcej info: TUTAJ






Bag Moschino
Top ROMWE
Zip leggins ROMWE
Wedge H&M


34 komentarze:

  1. Nie podoba mi się jedynie kołnierzyk, ale ogólnie zestaw bardzo dobry, koszula bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolnierzyk w zestawie wyglada o niebo lepiej!Genialny set, jest wszystko co lubie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja koszula i spodnie są genialne! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kołnierz ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy kolor wlosow? o wiele lepszy, bardziej ci pasuje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Zawsze farbowałam się na jaśniejszy blond, teraz spróbowałam ciemnych włosów z jaśniejszymi końcami ;)

      Usuń
  6. świetna koszula :) wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! świetnie wyglądasz w takiej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  8. legginsy bardzo przyjemne, ale koszula jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Such an amazimg combination, all the pieces look so amazing! :))


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  10. buuuty *__* cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torba i spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz świetnie:) kołnierz jest rewelacyjny:)zapraszam do siebie
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw i piękne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kołnierzyk :)!
    bardzo ciekawy blog zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz prześlicznie w tym kołnierzyku! fajnie połączenie z jeansową koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny kolnierzyk, podobaja mi sie tez te legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  17. sweitne koszula ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się cały look.. modnie i bardzo dużym luzem! extra

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne jeansy! i te butki na koturnach! mmm cudeńko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygodne te buty? Widziałam teraz beżowe. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne ale tylko jeśli chodzi o wysokość. Ale to niestety kolejna para butów z H&, która utrzymuje mnie w przekonaniu, że sieciówka produkująca ciuchy- nie robi dobrych butów.

      Usuń
  21. That collar is amazing! I'm loving your blog girl, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch. I love discovering new blogs!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, świetnie wyglądasz! kołnierzyk i koturny cuudaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!! Ten kołnieżyk jest rewelacyjny, świetnie wygląda !! :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Te legginsy są super, a nad butami się zastanawiałam ale okazały się bardzo niewygodne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pięta w nich trochę czasami lata mimo, że na długość wkładki są dobre. Generalnie tych butów nie polecam.

      Usuń
  25. A ja mam pytanko czy rozmiarowka jest standardowa, bo chce zamowic przez internet? :) I czy noga w nich nie lata ? Prosze o odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion