MIX

Przepis na dziś? Marmurkowy jeans, eko skóra, wężowy print i błysk na tunice. Takowy misz masz zafundowałam sobie, ot co! Z racji faktu, iż ostatnimi czasu zanudzam Was mymi najukochańszymi koturnami z Mango- dzisiaj także czarne obuwie w wersji "szpilkowej"

P.S Takie miny się robi jak zapomina się okularów przeciwsłonecznych ;P


Ciągle przypominam o konkursie ROMWE. 60$ na wymarzone zakupy oraz rockowa biżuteria czekają! Więcej info pod tym postem.







Jeans jacket Second hand
Leggins Cubus (old)
Heels LUULUU
Tunic VJ-STYLE


21 komentarze:

  1. genialny zestaw, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, bardzo lubię jeansowe kurteczki. :D Szczególnie w lecie świetnie się sprawdzają - także do sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że miny są urocze :D

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com! KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się torebka i kurtka:) i masz bardzo ładną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jeansowa kurtka to taka rzecz, ktora niezaleznie od mody nie przeminie! tez mam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna torba, nadaje klimaru calemu outfitowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta jeansowa katanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świecąca tunika bardzo fajnie wygląda z jasnym jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torba, kurtka, getry, miodzio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz zarąbistą kopertówkę !! :)
    Dziękuję za te słowa z tapetą, strasznie miło mi się zrobiło ! ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetny zestaw! Bardzo mi się podoba kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. SZUKAM TAKICH LEGGINSÓW ZE SKÓRZANYMI WSTAWKAMI I NIC EHHHH ;O

    OdpowiedzUsuń
  15. b.fajnie ;) zapraszam do mnie: of-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. b.fajnie ;)zapraszam do mnie: of-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna kopertówka *-* zparaszam do mnie: stripesandots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion