My "must have"

Uparłam się, iż nie spocznę puki nie kupię klasycznych czarnych płaskich butów- zabudowanych bardziej jak baleriny. Ile można biegać w szpilkach lub Emu na zmianę? Mogę stwierdzić, że mój nowy zakup zaspokaja moje obuwnicze pragnienie oraz walor estetyki jak i wygody. Czarne skórzane lakierki wydają się być dosyć nietypowe do łączenia, jednak wcale nie mam zamiaru nosić ich ze "szkolnym mundurkiem"! Do kasy pchnął mnie jeszcze fakt obcięcia ich ceny o połowę... mój portfel musiał mi to wybaczyć!

Przypominam o konkursie ROMWE, do wygrania jest 60$ na zakupy oraz rockowa biżuteria! Więcej info pod tym postem

A tymczasem mam dla Was kupony do wykorzystania przy zakupach w Romwe:


Coupon code WhiteValentineDay1    $15 off on Purchase over $60
Coupon code: WhiteValentineDay2    $25 off on Purchase over $90
Coupon code: WhiteValentineDay3    $35 off on Purchase over $120

Kupony obowiązują do 15 Marca 2012. Należy je wpisać pod koniec potwierdzania zamówienia.




Leather shoes Gino Rossi

15 komentarze:

  1. Wyglądają jak męskie... Gdyby nie opis to nawet bym nie pomyślała, że to damskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest model inspirowany męskim nurtem.

      Usuń
  2. ile za nie dałaś?
    ja też poszukuję podobnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 169zł na wyprzedaży ale kupiłam je w outlecie. Były jeszcze nielakierowane szare:)

      Usuń
  3. Piękne buty, czekam na zdjęcia z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierki są cudowne ! pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie nie podobaja... moze jak zobacze je na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing shoes!

    xx
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. buty genialne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion