ROMWE'S GIVEAWAY RESULTS

60$ ORAZ ROCKOWĄ BIŻUTERIĘ WYGRYWA:



Ania, anija20@gmail.com  

Ania- czekaj na kontakt osoby z ROMWE, przekaże Ci wszystkie informacje! Gratuluję!
Mam też ważną informację do zakomunikowania. Anonimowa osoba, która zostawiła bardzo dużo komentarzy i zakładała mnóstwo fałszywych kont e-mailowych nie była brana pod uwagę w losowaniu. Wyraźnie zaznaczyłam, że należy spełnić 3 warunki. Rejestrację w Romwe, polubienie na FB aniesbrand i zostawienie jednego komentarza. Ta osoba nie spełniła wszystkich warunków i nieuczciwie podeszła do sprawy. Dodam, że sprawdzałam wiele tych podanych kont. Myślę, że jak przeczyta tą wiadomość- będzie wiedzieć, że to o nią chodzi.



9 komentarze:

  1. Gratulacje dla laureatki!
    Romwe to jeden z lepszych sklepów on-line, mogłabym tam wszystkie pieniądze wydać :D


    Lona z bloga Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla laureatki!
    Romwe to jeden z lepszych sklepów on-line, mogłabym tam wszystkie pieniądze wydać :D


    Lona z bloga Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że tak zrobiłas. To jakaś tragedia z tymi nieuczciwymi kontami. Kiedyś widziałam cos takiego, że trzeba było podać też imię i nazwisko i po kolei było 10 osób o tym samym nazwisku i bardzo podobnym mailu i to raczej nie mógł być przypadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój... pisałam e-mail do około 60tych e-maili z prośba o linka do swojego fb i swoje nazwisko i nie dostałam oczywiście żadnej odpowiedzi. Ponadto są też inne sposoby na sprawdzenie autentyczności. Nie wiem tylko jak można się aż tak nudzić, żeby zakładać lub wymyślać mnóstwo kont.

      Usuń
  4. Oh my…your photos are stunning

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion