Transparent

To chyba było przeznaczenie. Jak moje nadzieje odeszły w siną dal, spadły na mnie jak grom jasnego nieba! O to mam buty z przeźroczystym obcasem. W dodatku za o wiele mniej niż w planach zamierzałam na taki egzemplarz przeznaczyć. Post wcześniej zaznaczyłam chęć posiadania jeansów. Ostatnimi czasy nabyłam aż 2 pary! Te są w drobne paski i sięgają do kostek. Więc w moim (niskim) przypadku lubią się tylko z wysokimi butami.








Heels Red Level Vintage
Shirt Cubus
Bag IrminaStyle
Collar necklace bought in Tunis



42 komentarze:

  1. Te spodnie chyba raczej się dla Ciebie nie nadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertówka i buty podbiły moje serce ;-) dzisiaj zamówiłam podobne buty o podobnym kroju. Mam nadzieję, że będą wygodne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają takie obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka długość skraca optycznie nogi, wydaje mi się....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że skracają- dlatego żebym się w nich dobrze czuła włożyłam wysokie buty a nie np baleriny ;)

      Usuń
  5. koszula i buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :) a buty są super! chociaż sama chyba bym takich nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw bardzo fajny :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskakują mnie obcasy, genialne rozwiazanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty chyba tez są w zarze, świetny zestaw z tą torebką wygląda to genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś podobne z takim obcasem? Muszę poszukać, sprawiłabym sobie jeszcze jakieś!!

      Usuń
    2. Już je szybko znalazłam, ale cena 399zł :(

      Usuń
  10. te buty sa swietne,cos w stylu nowych z chanel !!piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale obcasy :O jednak moda nadal mnie zaskakuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Marzę o podobnych butach, ale nie umiem się zdecydować na żaden model. Albo po prostu nie znalazłam jeszcze tych idealnych. Chciałabym też pochwalić torebkę, bo dodaje charakteru temu outfitowi, bardzo go ożywia i przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Marzę o podobnych butach, ale nie potrafię się zdecydować na żaden model. Albo po prostu nie trafiłam jeszcze na te idealne. No i zazdroszczę torebki. Nadaje temu outfitowi charakteru, ożywia go i przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz zajebiście!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne spodnie i koszula!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. łał świetne te buty! mam rozumieć, że znalazłaś je w lumpeksie?? spodnie są bardzo fajne i paski wyszczuplają Ci nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Ale były w świetnym stanie- i spokojnie zdezynfekowane ;P

      Usuń
  17. no tak juz jest z sheinside, zamawialm spodnice,dostalam sweter :D musialam go rozciac po bokach,bo byl za maly :D:D:D:D:D:D:D:D
    koszula mmmm...
    buty,skad,gdzie,mozna je dostac, znajwiskoweeeee

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super, kopertówka jest piękna i nie dowierzam, że buty są z lumpa, szczęściara z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, przerobiłam ;-) moje koturny po roku intensywnego używania były totalnie zniszczone a szkoda byłoby się z nimi żegnać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na wielkie "tak". Wszystko super razem wygląda. Zestaw nie jest przekombinowany, ale jakże efektowny dzięki torebce.

    OdpowiedzUsuń
  21. sweitne spodnie :)
    aleksandra-fortuna.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie! Piękne są te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądają te buty, co prawda są totalnie nie w moim stylu, ale i tak jakimś cudem mi się podobają ;)plus bardzo fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są cudowne! Fajna całość.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! pierwszy raz widzę te buty w tak świetnej stylizacji! brawo :)

    podoba mi się Twój blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję "obserwowania siebie nawzajem" Taka informację umieściłam w bloggerze oraz na dole przy miejscu wpisywania komentarzy. W ogóle nie obserwuję żadnych blogów- ta opcja w bloggerze jest dla mnie bezużyteczna. Pamiętam ulubione blogi a na inne wchodzę buszując po komentujących mnie lub inne bloggerki.

      Usuń
  26. My god !! Those shoes ! Please please please tell me where you got them :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear- below the pics is written- Red level vintage ;)

      Usuń
    2. I know but, is it a shop or something? Online store ? Sorry :)
      Anyway i love it !

      Usuń
    3. No problem! Red Level it's a brand. I saw some shoes at http://www.brantano.co.uk/red-level but I didn't find this model. I bought them in a vintage store so it can be difficult to find similar :(

      Usuń
  27. Buty są fantastyczne - błogosławione niech będą lumpeksy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion