21032012

Mój sposób na nowy dodatek czy ciuch bez uszczypnięcia zawartości portfela? Wymiany szafiarskie oraz sprzedaż swoich rzeczy! Co jakiś czas robię przegląd w swojej szafie dzieląc ubrania na te, które wsadzam do kartonów i wiem, że włożę je dopiero zimą/latem, na te które często noszę oraz takie, które ciągle mi się podobają ALE nie mam na nie pomysłu i nie nosiłam ich kilka miesięcy. Ostatnią część kategorycznie żegnam i wystawiam na allegro. Mam manię chomikowania rzeczy bo a nuż kiedyś je włożę. Guzik prawda! Ubrań, butów ciągle przybywa, a inne idą w zapomnienie. Wiecie coś o tym...? Dlatego lepiej się spiszą u kogoś innego, a za pieniądze z aukcji nabywam nowe! I tak "recykling" się toczy. Dzisiaj torebkę, którą mam ze sobą dostałam właśnie z wymiany na portalu szafa.pl. Jest świetnym dodatkiem zarówno do jeansów i balerin, miejskiego wydania jak i do bardziej "klubowych" tudzież wystawnych wyjść.







Jeans coat Second hand
Top Cubus
Pants H&M
Heels LUULUU
Bag Zara vintage


27 komentarze:

  1. Swietna torebka!Wymiany i wyprzedaz szafy dobra rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, jak zobaczylam pierwsze zdjecie to myslalam ze to Rihanna ;) sliczna stylizacja i katana jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak torebka jest genialna ! :) Bardzo przypadła mi do gustu także kurteczka. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta kurteczka torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone spodnie bardzo fajnie wyglądają z ta dżinsową górą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. calosc bylaby lepsza bez kurtki! moim skromnym zadniem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka rzeczywiście genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są świetne:)
    sama poluję na takie czerwone rurasy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna unikatowa katana. Podoba mi się.

    Pozdrawiam ciepło z Zielonej Wyspy
    Cleo

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. The jacket looks amazing!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Patchwork w tym wydaniu niestety do mnie nie przemawia, za to faktycznie torebka warta była "wymiany" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. you look absolutely stunning!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też ostatnio w końcu się zebrałam na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze swietnie ! dawno kupowalas spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś miesiąc temu za 39zł ;) Kolekcja Divided.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion