Black red white

Ile to artykułów, książek, zasad mówiących o tym "co każda kobieta powinna mieć w swojej szafie" zostało napisane. Całe mnóstwo. Styliści generalnie powtarzają po sobie to samo, dodając coś "ekstra" od siebie coby wyróżniało ich i oznaczało jeszcze lepsze mini kompendium wiedzy. Z kilkoma wskazówkami (czy wytycznymi) sama się zgodzę ale nie do końca. Dla mnie numerem jeden jako bazę są legginsy i biała koszula. Można z nich zrobić wszystko! Dzięki dodatkom, krojom to strój na spacer, do kina, randkę czy imprezę. Będą pasować na kobietę zarówno o rozmiarze S jak XL. Pod warunkiem, że przy zwłaszcza większych rozmiarach nie będą pełniły funkcji spodni. Wracając do koszuli długo szukałam egzemplarza wykonanego nie z nieoddychającego poliestru. W końcu w VJ-STYLE znalazłam bawełnianą o kroju oversize. Moje bazowe legginsy od ROMWE nieco przełamują klasykę dzięki szarym naszywkom wyglądającym jak duże kieszenie. Skórzana kurtka, płaszcz to także element garderoby, bez którego nie mogłabym się obejść. Krótką kurtkę już mam, teraz zaopatrzyłam się w dłuższy, dwurzędowy płaszczyk vintage!









Shirt VJ-STYLE
Leggins ROMWE
Heels Dorothy Perkins vintage
Bag Tk Maxx %



20 komentarze:

  1. Dla mnie z kolei niezbędną rzeczą w szafie są dobrze dopasowane rurki :) koszula i torebka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ stylowa marynarka! Takie cudo byłoby ozdobą mojej garderoby :-) Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    Zapraszam na bielskie ulice :-)
    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyczna czerń i biel. Lubię bardzo ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny set:)pozdrawiam i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Torebka i legginsy są boskie:)pozdrawiam:)

      Usuń
  6. bardzo ladnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też bardzo długo bazą były czarne legginsy, ale od jakiegoś czasu górą idą u mnie woskowane rurki! Jednak wydaje mi się, że legginsy od jakiegoś czasu stały się faktycznie bardzo neutralną bazą i można je ubrać do wszystkiego!
    Ty jak zwykle wyglądasz bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. great pants :-) you looks so cool on these photos

    btw would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zaszczyt gościć u Ciebie po raz pierwszy.;-)
    Bardzo ładny nagłówek, poza tym w zestawie podoba mi się tonacja i klasyka, buty i torebka, idealnie to skompletowałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czaderska kurtka!!!! ile kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit!
    Kiss from France, http://www.mylittlediarycloset.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tą kopertówkę ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula jest świetna :)

    Dziękuję za odwiedziny. Mój królik jest miniaturką, jednak o nieprzeciętnej wielkości :)

    Pozdrawiam,
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, muszę koniecznie nadrobić zaległości:-) Genialny jest ten płaszcz dwurzędowy!!
    Zapraszam do siebie http://modowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion