Cekiny!

Nie od dziś wiadomo, że cekiny nie są już zarezerwowane tylko i wyłącznie do wieczorowych kreacji. Dlatego postanowiłam drugi raz pokazać Wam moją vintage złotą bluzkę w codziennej odsłonie. Lakierowane szpilki i cekiny ostudziłam jeansami i marynarką w ziemistym kolorze od Sugarlips. Takie odcienie idealnie pasują do mocnych elementów, barw takich jak właśnie złoto czy srebro. Powodują, że całość nie jest już taka oficjalna i elegancka.

P.S do 30 maja na hasło Agnieszka20 macie na start -20% zniżki do Sheinside!










Bag Furla Divide It
Heels LUULUU
Blazer SUGARLIPS
Jeans Stradivarius
Sequin top Vintage




27 komentarze:

  1. Co tam cekiny ;) Jeansy są rewelacyjne! świetnie w nich wyglądasz,jakby były szyte na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) tym bardziej mi miło, ponieważ bardzo długo jeansów nie nosiłam i szukałam tych "idealnych" ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają cekiny w takiej casualowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, wyglądasz bardzo świeżo i po prostu ładnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cekinowy top faktycznie świetnie ożywia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie świetnie! ;-) a buty naprawdę fajnie się prezentują :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, szczególnie dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa bluzka :) połączenie bardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje szpilki :)
    Ładnie to wszystko razem połączyłaś.
    Pozdrawiam Cię ciepło.
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja. Śliczne buty. Obserwuję i zapraszam na http://stylezjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, butki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko napisać - genialnie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny look! zlota koszulka wyglada pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. do tej pory ta stylizacja podoba mi się najbardziej
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. W codziennej odsłonie cekiny również wyglądają bardzo korzystnie :) osobiście jestem zachwycona!
    Wyśmienicie komponują się z jasnym dżinsem :)
    Pozdrawiam i życzę smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion