DRESS FOR LESS + ROMWE'S GIVEAWAY

Bardzo rzadko chodzę w sukienkach. Jednak chciałam zaopatrzyć się w egzemplarz tejże kobiecej części garderoby. W moim zamyśle miała być prosta, geometryczna. Miała pasować do jeansowej kurtki i balerin czy do bardziej eleganckiej wersji. Kupiłam ją w outlecie Vero Moda za 30PLN. Był to dobry zakup za niewielkie pieniądze a za to bardzo uniwersalny! Oprócz torebki, reszta to rzeczy vintage. Tak więc na dzisiejszy strój nie wydałam nawet zbyt wiele gotówki.












Dress Vero Moda outlet
Heels, Leather jacket, Belt vintage
Bag IrminaStyle


24 komentarze:

  1. jakie buty cudne! i świetny kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moj ulubiony kolor jesli chodzi o tego typu sukienki. Pieknie wygladasz!

    www.mode-de-vision.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się Twoje buty oraz to jak połączyłaś kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej marynarce/kurtce wyglądasz bardzo ciężko i skraca Cię, jeżeli chodzi o sukienkę - ten kolor jest jak najbardziej wskazany przy twojej urodzie, ale krój nie wygląda szałowo

    OdpowiedzUsuń
  5. zaaaaaawsze zazdroszczę Ci sukienek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma perfekcyjny kolor, ale zachwycił mnie pasek. Jest bardzo prosty, ale ma w Sobie to coś :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie nasycone kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja odnosnie tego postu: http://aniesbrand.blogspot.com/2011/06/romwe-shop.html

    Nic nie rozumiem z tego regulaminu Romwe, a chciałabym nawiązać współpracę. Mogłabyś mi objaśnić to na emailu? Ładnie proszę.

    farbus@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam od razu zwróciłam uwagę na buty :O ten obcas robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. obcas jest mega! robi wrażenie! świetny kolor sukienki, w ogole bardzo aldnie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello there sweetie! Thanks for the lovely comment over my cooking blog, it means a lot to me!
    Love the outfit!
    P.S : Come and check my new photo-shoot!
    Hope to hear again from you!

    Hope you're having a great day!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

    My cooking blog, support me :
    http://kikiscookingtime.blogspot.com/

    xoxo Kiki

    OdpowiedzUsuń
  12. love your style dear :)those hells are just stunning!
    xoxo,bella

    OdpowiedzUsuń
  13. Another fantastic look. ♥♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnaś częściej chodzić w sukienkach, bo wyglądasz rewelacyjnie :) A butów strasznie zazdroszczę, podoba mi się ten obcas.

    Pozdrawiam,

    Monika Dawidowicz
    blog.domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm digging your heels, so cute.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute look! Love the color of your dress and bag!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion