Light

Moją manię legginsową staram się zastępować innymi spodniami. Bo posiadam legginsy czarne, czarne i jeszcze czarne i czarne. Kupuję je odruchowo, wyłączając całkowicie myślenie, po jakiego grzyba mi kolejne, skoro te co mam jeszcze się "nie popruły". Robię postępy, jak już wiecie w szafie mam jeansy! Dziś prezentuję mój łup za 30złociszy haremki w mocnym, geometrycznym princie. Nie były wcale z najnowszej kolekcji, odziewające manekina sklepowego pt "hot trend". Z tym, że oprócz delikatnych pasteli, geometryczne, azteckie czy kwiatowe wzory wiodą dalej prym w najnowszych kolekcjach. Mimo, że moje znacznie skracają i ani trochę nie wysmuklają, wybaczcie mi płaskie cichobiegi! To strój na spacer, a moje skórzane baleriny to długo wyczekiwany zakup. Także musiałam się nimi nacieszyć!










Jeans jacket Second hand
Top Cubus
Pants Only %
Bag asos
Flats Venezia


26 komentarze:

  1. oj tam oj tam skracają :P fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oj tam oj tam! A potem piszą jak to grubo wyglądam ;P

      Usuń
  2. ojjj ale sobie skróciłaś nóżki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta właśnie o tym napisałam w poście;P A w zasadzie nie ma co skracać, bo są krótkie! haha;P

      Usuń
  3. piekne spodnie i swietny maja wzor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dopasowałaś kopertówkę do tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie i rewelacyjna torebka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam takich balerin sa z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z nowej- polecam bo naszukałam się jasnych prostych balerin- te są bardzo wygodne. Jednak rozmiarówka jest trochę zaniżona.

      Usuń
  7. wydaje mi się, że trochę Ci się przytyło, chyba, że to wina zdjęć a jak nie, to powinnaś dobierać ubrania odpowiednio do swojej obecnej sylwetki, chyba, że to wypad do sklepu po bułki

    OdpowiedzUsuń
  8. też bym chciała takie spodnie mm<3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie i kurteczki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale nie uważam, że wyglądasz niekorzystnie jesteś drobna i mimo płaskich butów wyglądasz dobrze !

    pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. hey love. as a thank you to everyone for helping me win Lauren Conrad's favorite blogger contest, I'm having a fabulous giveaway I'd love for you to enter. Swing by for all the details. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są bardzo fajne, duży plus za połączenie ich ze wzorzystą, ale utrzymaną w tej samej kolorystyce torebką;) Buty chociaż bardzo ładne najmniej pasują mi do tego zestawu, ale wcale nie dlatego, że są płaskie, tylko ich kolor według mnie powinien być albo dalej w czarno-szaro-białej tonacji, albo w jakiejś intensywnej barwie. Całość jednak fajna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za bogatą uwagę;) Niemniej jednak chciałam, kupić baleriny w kolorze cielistym lub jasnym beżowym aby właśnie pasowały do wszystkiego co na siebie włożę ;)

      Usuń
  14. ja jestem bardzo zadowlony;) z pokazu...
    świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie, a torebka po prostu MEGA!

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fakt spodnie prześwietne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion