Second hand

Prezentuję moje "vintage" nowości! Z racji, że dostaję coraz więcej zapytań gdzie w okolicy na Śląsku znaleźć najlepsze sklepy z rzeczami z "drugiej ręki" postanowiłam zrobić krótki post zbiorczy. Nie należę do osób, które chowają się ze swoimi tajemnymi miejscówkami, także zaczynam!

Największe skarby znajduję w sieciówce Biga Style- wycena i waga (o dziwo na wadze zawsze trafię na coś naprawdę ekstra!) Cena za wagę to 17zł/kg, natomiast na wycenie ceny nie są wysokie np bluzki 8-20zł, marynarki 20-35zł, kurtki, płaszcze 30-60zł, skóry + 60zł. Jak często są dostawy? Codziennie!

Następna sieciówka, która rozwija się na Śląsku to Textile House, często maja promocje typu -30% podczas "szczęśliwych godzin" czy obniżka cen towaru z czasem pojawienia się nowej dostawy. Większe dostawy są rzadziej. Cenowo bluzki około 15-20zł, marynarki 30-40zł, płaszcze, kurtki 50-70zł.

Teraz sklepy, które polecam znajdziecie niemal wszędzie, chodzi mi o takie małe niepozorne, ja to nazywam "babcine" second handy, w których rzadziej bo rzadziej ale można trafić na prawdziwy okaz vintage! W dodatku za grosze. Nie należy się zniechęcać, bo jeśli za pierwszym, drugim... szóstym razem nic nie znajdziemy, w końcu się uda!

Na początku prowadzenia swojego bloga, zawarłam przydatne wskazówki dotyczące szperania w second hand'ach, które sama stosuję, znajdziecie je TUTAJ.





Leather jacket, blazer, belt all vintage

18 komentarze:

  1. Fajnie masz z tymi sh, jest w czym wybierac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię Biga Styl, udało mi się tam dorwać dwa cudeńka, jednak muszę tam dojeżdżać, także nieczęsto mi się zdarza wstąpić :c

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta marynarka ze srebrnymi wyszyciami!

    OdpowiedzUsuń
  5. skórzana kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no to skórzane cudo jest obledne ! U mnie w sh takich skarbow jednak nie uswiadczysz.. zazdraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, Biga Styl to mój ulubiony second hand! Kiedykolwiek tam pójdę, zawsze wynoszę sporą siatkę zakupów i to z wagi!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy, marynarka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd dokładnie jesteś? ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne łupy :) od tego zacznijmy, że trzeba mieć jakiś dobry Second Hand w okolicy. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę ! x

    OdpowiedzUsuń
  11. srebrny żakiet wygląda ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  12. ymm, u nas w warszawie jest po 99zl za kg ;/ a najtaniej to mozna znalesc za 50zl/kg. ale 3 dni w miesiacu w ciuchu ktory ma normalnie ceny po 69zl/kg jest wszystko po 1zl. naprawde mozna duzo swietnych rzeczy trafic! np kupilam 100% autentyczny sweter Chanel! autentycznosc sprawdzilam w butiku chanela podczas wyjazdu do niemiec. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ILE?! Pierwsze słyszę, takie ceny za kg! Ale taki sweter dość, że o wiele wiele taniej niż nowy- to na pewno wyjątkowy zakup ;) Ja kupiłam za 20zł oryginalny płaszcz Escada!

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion