Sweet Candy!

Moje marzenie się ziściło. Skrupulatnie zbierałam do skarbonki na moje nowe "dziecko". Decyzję zakupu Candy Bag przyspieszyła sprzedaż modelu Divide It jednej z moich czytelniczek ;) Jest perfekcyjnie wykonana w każdym detalu, ładnie trzyma kształt i jest naprawdę pakowna. To torebka w pełni uniwersalna pasująca do wszystkich moich rzeczy! Połączyłam ją z vintage błyszczącą marynarką i aby całość nie wyglądała zbyt strojnie i formalnie, na rzecz wygodnych balerin zrezygnowałam ze szpilek. Zamiast czarnych (znowu...) legginsów włożyłam czarne ale z szarymi wstawkami od ROMWE.

Zapraszam na "raczkujący" profil na FB aniesbrand








Leggins ROMWE
Bag Furla Candy Bag
T-shirt Cubus
Flats Venezia
Blazer Second hand


by S:*


25 komentarze:

  1. Torebka jest świetna!:) Look niby czarno-biały, ale ma w sobie "coś".

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm torebka mnie nie zachwyca... za to fajna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  3. zauroczona jestem Tobą tutaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baleriny są zawsze idealne do wszystkiego, szczególnie te, które Ty posiadasz! Wygoda i komfort przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the candy bag, it's so cute! I want a colored one.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka świetna, chętnie bym Ci ją zabrała

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka moje marzenie <333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Your hair looks gorgeous, and I love the jacket.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  9. THE BLAZER IS SO GORGEOUS!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool jacket!

    http://www.themirroronthewall.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the sequined jacket and the shiny bag! :)

    xo Joana

    OdpowiedzUsuń
  12. TORBA NAJLEPSZA ZAZDROSZCZE ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile kosztuje wysylka na romwe?

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie zachwycila marynarka ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka marzenie... za to żakiet też niczego sobie!

    Pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahah przecież to podróbka! Mam Furle Candy Bag czarną i moja jest sztywna i ma cały czas taki sam kształt - nie ważne ile do niej rzeczy włożę - zawsze wygląda tak samo.Piszesz, że zachowuje kształt? No chyba Twoja nie bardzo. Gdzie Ty ją kupiłaś? Chyba nie w salonie Furli...No dramat jakiś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd tyle jadu w Waszych komentarzach ANONIMOWI? Nawet nie podasz swojego imienia i zachowujesz się jak kolejna osoba, która zna mnie lepiej niż ja siebie! Nie noszę podrób i tyle ile zapłaciłam za pełnowartościową Candy Bag nie dałabym za podróbę! Paragonu nie będę Ci kserować, wiem że to oryginał i mi to wystarczy. Zanim następnym razem rzucisz oszczerstwo w moją stronę zastanów się 2 razy.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion