Transparent

Przeźroczystości, koronki to generalnie materiały przeznaczone na kobiece stroje, dodatki czy bieliźniane "gadżety". Jednak nie od dziś wiadomo, że szpilki można nosić do bluzy z kapturem i trampki do eleganckiej marynarki. Tak też delikatne materiały wcale nie muszą być eteryczne. Transparentną bluzę od ROMWE zestawiłam z luźniejszymi, powycieranymi jeansami i wzorzystymi koturnami. Dopełnieniem jest kopertówka w mocnym kolorze uszyta przez Irminę. Ostatnimi czasy jest moją ulubioną torebką!

Pamiętajcie o konkursie, w którym możecie wygrać 40$ na zakupy w Romwe oraz kołnierzyk- naszyjnik! Więcej info w tym poście.







Blouse ROMWE
Jenas Stradivarius
Wedge Asos
Bag IrminaStyle


30 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  2. całość prezentuje się doskonale! koturny naprawdę robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są świetne a bluzkę chętnie bym przygarnęła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u la la..chyba sie nie znasz na modzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne! kopertówka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta torba i bluzka, jejku, jejku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość niekorzystnie wygląda ta lamówka przy szyi, ale cały zestaw wygląda nieziemsko. Świetne koturny :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał ale genialne koturny! Kopertówką kolejny raz się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez lubie takie przezroczyste ubrania, dodaja elegancji calosci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne koturny i jeansy mnie zachwycają ;) chyba muszę się wybrać do Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetne zdjęcia! bardzo podobają mi się Twoje buty :P :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szyfonowe tkaniny zawsze mnie zachwycają.
    koturny mają super wzór.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. łooo matko jakie buty!!!! Piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty!!!
    zapraszam http://wedlugwlasnychregul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestaw, a buty po prostu bomba ;) Oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne buty, bluzka też fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie kolorów :) Torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba, buty są mega fantazyjne i torebka ma świetny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty co najmniej nadzwyczajne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebki od Irminy są super <3

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałaś kiedyś o zaginięciu paczki z Romwe? chodzi mi o tę z darmową dostawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ani jedna paczka nie zaginęła, a dostaje od nich przesyłki od roku ;)

      Usuń
  22. genialny set! świetna bluzka i boskie buty...i kolejny raz muszę to powtórzyć - masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ona przychodzą listem poleconym, czy zwykłym albo kurierem?

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely outfit! follow u, follow me back :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion