19|05|2012

Znienawidzone niemalże przeze mnie spodnie jeansowe teraz są moimi ulubionymi. Noszę ja zarówno do balerin jak i wysokich szpilek. Połączyłam je z koszulą w paski vintage oraz dla kontrastu metaliczną kopertówką we wzory. Na wierzch zarzuciłam skórzana ramoneskę od Sheinside. Takie okrycie warto mieć w szafie, jest uniwersalne i ponadczasowe.

Do jutra, tj 20maj robiąc zakupy w www.sheinside.com otrzymacie -20% pod koniec zamówienia wpisując hasło: Agnieszka20
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe






Heels LuuLuu
Jacket Zara via Sheinside
Jeans Stradivarius
Bag Asos




22 komentarze:

  1. Wyglądasz idealnie, spodnie świetnie na Tobie leżą i super wyglądają w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak Kinga Rusin z twarzy ; p a co do stylizacji piękna ! ; ) Śliczna kopertówka i szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo już nie raz to słyszałam, ja tam nie wiem gdzie Wy widzicie podobieństwo ;P ;))

      Usuń
  3. Ciekawe połączenie :) I zgadzam się w 100% z Gestrog_Millyst_ :D Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. a beautiful outfit! I love all of the items and especially the bag!

    crystal

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta koszula ! + obserwuję :)
    + zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! a torebka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i koszula są obłędne ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połączenie boyfriendów ze szpilkami! kwintesencja seksapilu (:
    pozdrawiam <3
    www.callmenelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna koszula :) też bym taką chciała :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jeans, a twoja stylizacja jest naprawdę świetna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow fajna kopertówa
    wpadaj do mnie po zaproszenie na pokaz Kupisza;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this outfit, it's so laid back. Jeans are the perfect go to outfit because they can go with anything! I also love the details in the clutch.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie! bardzo podobasz mi się w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie :)Piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz :) obserwuje :) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) Koszula ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion