ANIESBRAND AND ROMWE'S GIVEAWAY!


Lato się zbliża, trzeba zaopatrzyć się w nowe letnie ubrania oraz dodatki! Jeśli jesteście takiego samego zdania, mam dla Was prosty konkurs!



Jedna osoba może wygrać:

  • Stylowe okulary
  • 60$ na zakupy w ROMWE
Co trzeba zrobić?

  • zarejestruj się na stronie tutaj pod napisem "sign in" wypełnij swoje dane, potwierdź e-mail i gotowe! (jeśli jesteś już zarejestrowana, możesz pominąć ten krok)
  • polub aniesbrand na Facebook:   
  • pod tym postem zostaw jeden komentarz ze swoim imieniem, pierwszą literą nazwiska, e-mailem podawanym przy rejestracji (dzięki temu osoby będą podawane weryfikacji czy dostosowały się do zasad konkursu aby uniknąć oszustwa) oraz krótko MAX w jednym zdaniu napisz: Dlaczego Twoja szafa potrzebuje nowych rzeczy z asortymentu Romwe!
Na komentarze macie czas do 19.05 do 23.59

Osoby nie spełniające powyższych kryteriów nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzcy.

ENGLISH:

I and ROMWE shop have a great giveaway for you- guys! One lucky person can win:

  • 60$ for shopping at ROMWE
  • stylish sunnies
What you have to do?

  • Register as a Romwe's member HERE (if you are a member- you don't have to)
  • Like aniesbrand on Facebook:  
  • Below this post write one comment with your name, first letter from your surname and registered's e-mail and answer on this question (MAX one sentence!) Why your wardrobe needs new items from ROMWE?
If you wanna take part in this giveaway you have to do these 3 steps. 

You have time untill 19th May at 23.59


73 komentarze:

  1. Ewa R., zaxi92@o2.pl
    Jestem absolutnie zakochana w spódnicach od Romwe - w mojej szafie na pewno znalazłoby się dla nich miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika K.
    donia127@o2.pl
    Rzeczy Romwe są genialne, marzy mi się asymetryczna spódnica, a w ich asortymencie mogę ich znaleźć masę. Do tego jakieś śliczne dodatki - ach poezja! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina W paula19523@wp.pl
    Każda rzecz z asortymentu Romwe jest oryginalna oraz starannie przemyślana, nie ma w nich nic tandetnego, chciałabym się zaopatrzyć w te cudeńka tym bardziej, że nadeszły cieplejsze dni, w które totalnie nie mam się w co ubrać, miło by było aby zamieszkało u mnie cudeńko z Romwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Claudia P
    claudia.podlesny@gmail.com

    ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia W.
    rapuncelam@gmail.com
    Bo moja szafa nie istnieje bez rzeczy z Romwe ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. emilka p.
    epientka@wp.pl

    czekam na urodzinowe zakupy z ROMWE, ale nie pogardziłabym zakupami w ramach giveaway, co bez wątpienia umożliwiłoby wyróżnienie się w tłumie w moim małym miasteczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja szafa potrzebuje nowych rzeczy z asortymentu Romwe, ponieważ nie kupiłam jeszcze w tym roku nic na sezon wiosna/lato 2012!
    Katarzyna M.
    k.marciniak4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania S.
    tierra.es.mia@gmail.com
    Moja szafa potrzebuje nowych rzeczy z Romwe, bo one pozwolą mi czuć się wyjątkowo w tłumie przechodniów. Poza tym jestem absolutnie zakochana w ich sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia G.
    gogunia3@wp.pl

    Ja i moja nudna szafa potrzebujemy świeżego wiosennego powiewu i ślicznych, nowych ciuszków, a Romwe nam w tym pomoże!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia G.
    gogunia3@wp.pl

    Ja i moja nudna szafa jesteśmy w ogromnej potrzebie posiadania wiosennych, modnych, ślicznych ciuszków..skąd, jeśli nie z Romwe?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolina N.
    karolina.nitka@gmail.com
    Potrzebuję ubrań z asortymentu Romwe, ponieważ mam szafę wypchaną po brzegi, a i tak rozpaczam, że nie mam się w co ubrań. Z rzeczami od Romwe na pewno ten prblem by zniknął;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Martyna N. martyna_nawrot@wp.pl
    Ubrań nigdy za wiele, a tych z Romwe szczególnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina S.
    karolciuniuskaa@wp.pl
    Wiadomo że strona Romwe oferuje wszystko co jest potrzebne, aby uzupełnić każdą szafę fashionistki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdalena C.
    czmadzia7@gmail.com
    Moja szafa woła SOS do Romwe, bo z zimy nagle cudowne lato wyszło, a ja same swetrzyska mam:( marzą mi się asymetryczne spódnice, szorty i luźne bluzeczki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podekscytowanie, które towarzyszy wybieraniu 'rzeczy idealnej' oraz dreszczyk emocji przy przymierzaniu zamówionego towaru to jest to, co tygryski lubią najbardziej :)
    A. Brochocka
    alunia9705@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Barbara N.
    anamoly@o2.pl

    Romwe to niebanalna marka a ja takie ubrania uwielbiam, dlatego barrrdzo ich potrzebuję aby znalazły się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleksandra O.
    a-oleksinska@hotmail.com

    Przydałoby mi się nieco odświeżenia w szafie, gdyż straciłam pewność siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszka I.
    agnieszkazg@o2.pl

    Moja szafa potrzebuje rzeczy z asortymentu ROMWE, ponieważ od jakiegoś czasu narzeka, że ma w sobie same nudne i stare ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulina M.
    paola321@op.pl
    Moja szafa ewidentnie potrzebuje odświeżenia, chyba, że chcę w lecie chodzić w swetrach i kozakach :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta K
    4marta2marta@wp.pl

    Dlaczego moja szafa potrzebuje, a właściwie łaknie i pragnie rzeczy z asortymentu Romwe?
    Podobno Wiosna to czas zmian - zmian na lepsze, czas wielkiej metamorfozy i nieogarniętej radości nie tylko chodzi tutaj o ludzi, ale i też o rzeczy martwe (w tym wypadku - szafa, ale moja ma nawet swoje imię i jest dla mnie jak najwierniejszy przyjaciel - jak człowiek!). Ma szafa dotychczas ubrana w beże, szarości i wiele smutnych historyjek, które opowiadałam jej w zimowe wieczory jest niezadowolona ze swego wnętrza(ja również) i ona, (i ja) błagamy o trochę koloru, trochę neonu, trochę przesłodzonego różu i odrobinę wybuchowej czerwieni, albo jeszcze lepiej - zieleni, która da nam nadzieję na zmiany tak idealne i niesamowicie zaskakujące jak w Kuchennych rewolucjach Magdy Gessler, - tyle że w naszym Codziennym reality-show pod nazwą ''Ja i moja szafa'' - nasze uczucia - radość, szczęście i euforia będą jak najbardziej prawdziwe, a co ważniejsze będą zapowiadały prawdziwe, kolosalne zmiany, które Tobie teraz z moją szafą obiecamy! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia P.
    Nowe, piękne ubrania z Romwe działają na moją duszę bardziej kojąco i uspokajająco od najlepszej czekolady :)

    kasia433@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Dominika S.
    domi5409@wp.pl
    chcę wyposażyć szafę na okres wakacyjny , dlatego przydałoby się coś fajnego z Romwe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zuzia (Zuzanna) M.
    zuziami@gmail.com

    dlaczego ubrania z ROMWE? odpowiedź jest zawarta w pytaniu retorycznym: ile można kupować w ciuchlandach? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewelina K.
    vazonik@op.pl

    Dlaczego moja szafa potrzebuje nowych rzeczy z asortymentu Romwe?

    Na przykład dlatego:

    http://www.romwe.com/cropped-sleeves-nude-blazer-p-30929.html

    również z tej przyczyny: http://www.romwe.com/sweet-lapel-neck-white-shirt-p-32800.html

    i między innymi: http://www.romwe.com/light-brown-handle-bag-p-33299.html

    oraz z co najmniej kilkunastu innych powodów :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Paulina G.
    pabalinka97@onet.pl
    Niedługo mam urodziny, super prezentem byłyby zakupy w Romwe, chciałabym co nieco odświeżyć swoją szafę,wyposażyć ją w bluzki oversize , krótkie spodenki,a jest naprawdę w czym wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosia K.
    biggroch@wp.pl

    Dlatego, że uwielbiam wyróżniać się na naszych smutnych ulicach, a żadne ubrania nie pozwalają mi na to tak, jak te z romwe! Jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasia K.
    kat-kucharczyk@wp.pl
    Bo jest smutna :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta K.
    mejdinka@gmail.com

    Hihi masz racje to chyba całkiem fajny zbieg okoliczności.

    Tak więc zdałam sobie niedawno sprawę, że powoli się zatracam oraz gubię siebie, postanowiłam odszukać się na nowo wymieniając garderobę na całkowicie minimalistyczną, taką, która gra mi w duszy od dawna. Romwe świetnie by mi w tym pomogła ze względu na ich świetny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosia N.
    g.nowinska@tlen.pl

    Moja szafa potrzebuje bnowych rzeczy z asortymentu Romwe, bo nie ma w niej jeszcze żadnej rzeczy z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  30. great giveaway!
    Naama A
    nam12[at]walla.co.il
    my wardrobe needs new items becasue the old ones are really boring
    tnx!

    OdpowiedzUsuń
  31. Marta P-B koniczyna_marta@interia.pl
    MOja szafa.. ponieważ jeszcze nic z romwe w niej nie ma i cały czas z tego powodu jest na głodzie;P.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anna Gabriela K.
    xszkrabx@tlen.pl

    Moja szafa potrzebuje tych rzeczy, bo czas najwyzszy sprawdzic, czy Romwe jest naprawde tak dobry jak mowia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Iwona R.
    iona_r@interia.pl
    Ponieważ ROMWE to: Robi Ogromne Miejskie Wrażenie Elokwencji;) Moja szafa potrzebuje pierwszej rzeczy właśnie z ROMWE:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Katarzyna T., katarzynatrojanowska@op.pl
    "Moja szafa jest jak obumierający, składający się z czarnych rzeczy, organizm, jego agonię przerwać może jedynie transfuzja pastelowych rzeczy i zastrzyk połyskującej kryształkami biżuterii..." :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Katarzyna W.
    bukaallegro@o2.pl
    Ponieważ ROMWE posiada w swojej ofercie prześliczne ubrania, które widziałabym w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Monika P.
    rashette@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Marlena G.
    marlena12005@wp.pl

    W mojej szafie nie gościło jeszcze ubranie ze sklepu ROMWE, ale pragnę "zaadoptować" jakiś ciuszek tej firmy, gdyby była taka możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Justyna P.
    zwierzaki1504@wp.pl
    "Młoda, skromna osóbka w głębi swojej cichej duszy od dawna marzy o torbie - listonoszce, która skradła jej serce, jednak nikt nie chce pomóc jej w realizacji marzenia, przez co staje się jeszcze bardziej pogrążona w swoich nieosiągalnych marzeniach . . . "

    OdpowiedzUsuń
  39. Oliwia K.
    djamenciku@wp.pl
    Dlaczego?
    Zacznijmy od tego że romwe ma wspaniałe ubrania. Ja jestem dziewczyną która dopiero zaczyna zabawę z modą i byłaby to dla mnie wielka szansa wygranie w tym konkursie. Będę mogła zaopatrzyć się w 60 $ i w świetne akcesoria. Dzięki wygranej w tym konkursie będę mogła tworzyć niesamowite zestawy z ubrań które zakupie w romwe, którymi będę mogła się pochwalić.
    Romwe to wspaniały sklep i każda dziewczyna marzy o tym, aby w jej ręce wpadły rzeczy z ich sklepu. Myślę że to coś cudownego wygrać w takim konkursie.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Patrycja K. kubajesia@wp.pl

    Dlaczego moja szafa potrzebuje nowych rzeczy od Romwe?

    Przyznam szczerze, że w pierwszej chwili pomyślałam raczej o sprawieniu uroczego, biżuteryjnego prezentu mojej mamie z okazji zbliżającego się nieuchronnie Dnia Matki - moje własne zachcianki schodzą w tym momencie na drugi plan. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Edyta M
    mironska.e@gmail.com
    Moja smutna szafa zasługuje na coś ślicznego, podaruj uśmiech mojej szafie, podaruj mi bon do Romwe.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kaja B.
    kaja_no@wp.pl
    Moja szafa wręcz błaga o ten kupon, gdyż zbliżają się wakacje, a u mnie same zimowe, w dodatku CZARNE ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kaja B.
    kaja_no@wp.pl
    Moja szafa wręcz błaga o ten bon, gdyż zbliżają się w wakacje, a w niej same zimowe, grube rzeczy, a w dodatku czarne. Szafa pogrążona w żałobie, która potrzebuje go, by odżyć!

    OdpowiedzUsuń
  44. Paulina K.
    paulina.kruk1991@interia.pl

    Chciałabym wygrac w tym konkursie ponieważ nie mam jeszcze ani jeden rzeczy z Romwe w mojej szafie. :D Wchodzę na ich stronę, zachwycam się ubraniami, ale jak dla mnie są troszkę za drogie dlatego ich nie kupuję i chciałabym dostac taki bon na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Asia C.

    laurkaaa@hotmail.com

    Potrzebuję ciuchów z Romwe, ponieważ są niepowtarzalne, a tylko takie ubrania mogą trafić do mojej szafy :)

    Pozdrowienia z Danii,
    Asia <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Klaudia P.
    klaudiapapiernik@vp.pl
    Moja szafa potrzebuje jakiegos ciuszka z Romwe poniewaz chcialabym witac sloneczne dni w czyms z tego sklepiku :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Karolina P
    karolinapyza@poczta.fm

    Chciałabym wygrać ten bon,ponieważ mam już pomysł na fajne stylizacje z tymi okularkami! <3 Nie mam jeszcze nic z ROMWE i pora to zmienić ;) Moja szafa więc płacze i prosi,aby coś do niej przywędrowało z tego świetnego sklepu na wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Asia M.
    asia.maciaszek@gmail.com

    Trochę głupio się przyznać ale dopiero niedawno odkryłam coś tak wspaniałego jak ROMWE. Jeszcze nic nie zdążyłam kupić (też ze względów finansowych) a zakochałam się chyba we wszystkim. Z chęcią zmieniłabym swój styl, a to byłby znakomity początek przemiany:).

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiktoria S.
    fb: wikusia.salach@opoczta.pl
    romwe: wiktoria.salach@autograf.pl

    Ponieważ Chciałabym aby moją szafę "pocałował" promyk słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Zuza W.
    zuzka.wo@gmail.com

    Na stronie ROMWE można znaleźć to, czego nie ma w :zwykły sklepach", czyli np. ciuchy vintage, coś w stylu gotyckim itd.
    Mam własny sposób ubierania się, ale jest to o tyle trudne, że w sklepach są. jedynie rzeczy modne, które rzadko mi odpowiadają. ROMWE zaś jest zaopatrzone w to, co lubię i czego mi trzeba ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Paulina C.
    konsumpcyjny@gmail.com
    By coś w końcu rozświetliło mają szarą, jak dotychczas, marną szafę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anna W.
    annaworwong@wp.pl

    Odp: nie wazne czy szafa jest duza czy mala bo podobnie jak u czlowieka - liczy sie wnetrze, dzieki temu mozemy wyrazic i podkreslac na kazdym kroku wlasne JA, ktore z nowymi rzeczami Romwe stanie sie bardziej wyraziste

    OdpowiedzUsuń
  53. Justyna Ł.
    justyna.lukasiak@wp.pl
    Moja szafa potrzebuje rzeczy od ROMWE bo nadchodzi lato a ja nie mam kompletnie co na siebie założyć a tam znajdę wszystkie perełki na nadchodzący upalny sezon "summer 2012" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dominika
    dominikaperek@gmail.com

    Ponieważ ciuchy Romwe są jak boski narkotyk, od którego nie można się uwolnic, broń jądrowa, porażająca wszystkich wokół siebie swoją obecnościa, są jak uścisk z jadowitym wężem wokól mej szyi, który przydusza i męczy aby je wszystkie kupic, są jak powietrze, bez nich nie możesz oddychac. Jak sen tak, piękny, że wiesz iż nigdy się nie spełni. Są jak czytanie Vogue'a na przystanku - wszyscy są Tobą oczarowani i zazdroszczą Ci. Te ciuchy mają ducha zbuntowanej nastolatki, która nie chce sie ubrac w coś innego. Są uzależniające jak zapalony papieros wprost z pod czerwonej szminki, od którego wszyscy dostają zawrotów głowy. Jest jak spotkanie z Karlem Lagerfeldem, możesz się nimi poszczycic wśród znajomych. Takie są właśnie ciuchy Romwe; zniewalają, kuszą, nęcą, przyciągają wzrok ludzi, duszą i męczą swą obecnością, zachwycają i nie dają spac każdej ofiarze miłości do najlepszych trendów w najciekawszym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Summer is here, and I like to romwe so many things that I do not know what to buy first!:D♥
    Leona Melíšková
    email: leonka112@seznam.cz

    OdpowiedzUsuń
  56. Agnieszka B. agaborucka@vp.pl

    Moja szafa jest bardzo biedna w biżuterie, można nawet powiedzieć, że praktycznie jej nie mam, już jakiś czas temu upatrzyłam sobie kilka błyskotek od ROMWE i bardzo chciałabym właśnie od nich zacząć kolekcjonowanie biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sandra C.
    chatys.ajjj@opoczta.pl

    Bo z szafą jest jak w życiu, potrzebne są zmiany.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Iza P. izus94@wp.pl

    dlaczego romwe? oferują rzeczy, które przyciągają wzrok każdej kobiety, wzbudzają pożądanie i zazdrość.. a lubię czuć na sobie wymowne spojrzenie 'skąd ona to ma?!' :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kornelia S.
    rastakornelia@op.pl
    ...bo gdyby nie nowe ciuchy to z małych radości świat byłby wypruty.

    OdpowiedzUsuń
  60. Vanessa H.
    vanessahirsch@onet.eu
    powiem tak: Fajnych ciuchów w szafie nigdy dość, tylko je noś, bo jak chcesz kolekcjonować, lepiej w znaczki inwestować i na koniec coś Ci powiem: fajne są te tylko z Romwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Olga S.
    olgaa.sokolowska@gmail.com

    romwe? mają cudowne ubrania, których nie spotykam na codzień na ulicy. mam już kilka perełek wypatrzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Karolina K.
    k4r0lina@konto.pl
    ponieważ, dlatego,że, gdyż, iż, bo TAK! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Justyna B.
    justagel@gmail.com
    Asortyment z ROMWE jest nietuzinkowy i oryginalny dlatego będzie pasował do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Natalia P. - natty_parol@vp.pl
    W nowych rzeczach z Romwe będę jeździła Yellow Cab'em,będę w Starbuck's piła kawę,na Empire wbiegnę truchtem,pod Statuą na lunch przycupnę,
    a najważniejsze z tego wszystkiego-stane się piękna w oczach ukochanego ^.^

    OdpowiedzUsuń
  65. * Daria S.
    * darya.sergiyenko@vp.pl
    ...wtedy w mojej szafie sen jawą się stanie,a ja zupełnie nikomu nie znana, gwiazdą zostanę,czeka mnie rewia mody,wszędzie flesze,ktoś się spieszy,ktoś się wlecze ale jedna w tym jest sprawa,świetna modowa zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  66. martyna p.
    martyska603@gmail.com
    chcialabym aby moja szafa za sprawa nowych rzeczy z romwe przezyla stylowy nokaut, elektrowstrząs dla mojego serca i olśnienie dla duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ania W.
    anija20@gmail.com
    Potrzebuje nowych rzeczy, ponieważ w czerwcu wyjeżdżam na moje pierwsze wakacje za granicę! do Chorwacji co było moim marzeniem odkąd dowiedziałam się o jej istnieniu, chciałabym tam zaszaleć w nowych ciuszkach z Romwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Paula K.
    super_paula@autograf.pl
    Bardzo, bardzo potrzebuję rzeczy z romwe.com gdyż zbliża się lato, a szafie same futra :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ponieważ moja szafa pęka w szwach od mnóstwa nienoszonych lub już niemodnych ubrań, to będzie świetny patent na pozbycie się ich i uzupełnienie jej nową kolekcją z ROMWE :)
    Weroni9ka S, werka88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Paula P.
    paaulkaxdd@wp.pl
    Ponieważ, nie mam jeszcze żadnej rzeczy z romwe(brak funduszy), mimo to uwielbiam oglądać ciuchów z tej strony,bo wszystko jest genialne i w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  71. Natalia M.
    Nataliaa144@interia.pl
    Sądzę,że moja szafa potrzebuje czegoś nowego z Romwe, ponieważ ma ono do zaoferowania bardzo ciekawe ubrania,dodatki, które są kluczem do mody,a sama nie mam pieniędzy i możliwości,by coś stamtąd zakupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs się już zakończył, od początku napisałam w poście datę końcową. Jednak nic nie straciłaś, tutaj kolejny konkurs, który organizuję z Romwe: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion