Blue lagoon

Dzieje się sporo na moich spodniach. Barwy morza przełamane fioletem! Nie mogłam się oprzeć ich kolorom, zdecydowanie wprawiają mnie w pozytywny, letni nastrój. Ażeby nie grały samotnie głównej roli, występują w akompaniamencie iście zielonych szpilkach od Heppin. Postawiłam pierwszy raz w życiu na buty w tym kolorze. Niby jest to łatwy odcień, jednak o dziwo będą pasować do wielu rzeczy w mojej szafie. Ożywią najzwyklejszy strój!

                                    >>> ROMWE GIVEAWAY 1WINNER 3 GIFTS <<<








Heels HEPPIN
Top Vintage
Pants New Yorker
Bag Vintage


28 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy piękne. :) spodnie niezywkle ciekawe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, spodnie mają rewelacyjny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny outfit. świetne spodnie, kolor butów i ta retro torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oszałamiające te gatki:)
    świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te spodnie są z new yorkera?! robią wrażenie i wyglądają rewelacyjnie z tymi szpilkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są teraz za 79,90zł, są jeszcze w innym wariancie kolorystycznym ;)

      Usuń
  6. świetnie wygladasz :) spodnie i buty są przepiekne, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! na parawdę swietne spodnie! :)

    __________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty i bluzka! :) dobra stylizacja :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemskie połączenie kolorów, boskie spodnie i wielki plus za dobranie takich, nie innych, butków!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor butów! :)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga, nowy adres:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjny look :) Jestem zakochany :)


    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niepotrzebnie się pogrubiasz obszernymi fasonami, bo niestety, nie każdemu pasują. Postaraj się zrównoważyć dół i górę, a będzie o niebo lepiej:)
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te spodnie :) Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie najlepsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. szpilki są świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wow, wow! Te spodnie są rewelacyjne, strasznie mi się podobają i bardzo ładnie komponują się ze szpilkami! :) Oryginalny look. :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion