Elegant and sport!

Znacie już sklep SHEINSIDE? Oferuje szeroki asortyment ubrań, butów i dodatków. Są to rzeczy typu "no name" zgodne z gorącymi trendami. Sklep oferuje także rzeczy ze znanych sieciówek. Póki co nie zawiodłam się co do jakości, moja ramoneska (Zara) całkowicie spełnia moje oczekiwania. Małym minusem jest czasami przedłużający się okres oczekiwania na paczkę (ale wysyłka jest darmowa). Połączyłam ją z gładkim t-shirtem (ostatnimi czasy nałogowo zaopatruję się w ponadczasowe, uniwersalne t-shirty- zawsze ratują mnie z opresji jak brakuje mi "tego czegoś" do dopełnienia stroju!) i dwukolorowymi, szerokimi spodniami. Aby nie było zbyt szaroburo całość dopełniają pomarańczowe sandały.


Do 20 maja robiąc zakupy w SheInside, przy końcu zamówienia wpisując kod: Agnieszka20 otrzymacie -20% na całe zakupy! Miłego buszowania!






Jacket Zara by SHEINSIDE
Heels HEPPIN
T-shirt ROMWE
Baggy pants Only %
Bag Only


30 komentarze:

  1. buty <3 rewelacyjnie wyglądają na nodze *.*

    przejrzałam ofertę SheInside - rzeczywiście fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja Ci zazdroszczę tych butów! są niesamowite! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne butki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny, prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja własnie potrzebuje trochę koszulek :) mam już tank topy, ale przydałyby się jakieś z rękawkami:) kurtka faktycznie super, ale moimi faworytami w tej stylizacji są buty<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, ja ostatnio kupiłam 3 t-shirty w dekolt v i okrągły białe i czarne z fajnego elastycznego materiału w Vero Modzie. Zapłaciłam za 3szt 39zł! ;)

      Usuń
  6. super kurteczka i buty! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochany w twojej stylizacji :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba i kurtka są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buciki! zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne buty, wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia masz ostatnio ;) skad spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Only za 30zł na wyprzedaży

      Usuń
    2. ale jaka to firma?

      Usuń
    3. Napisałam, firma Only. Rzeczy tej firmy są sprzedawane w sklepach Vero Moda.

      Usuń
  12. http://fashion-menpl.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna kurtka. Strasznie mi się podoba. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i like the way you express your own ideas here.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool look! love the shoes! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this look! Perfect!

    http://365daysfashiondiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. rozwalasz system tymi stylizacjami! Co jedna to lepsza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion