Jeans

Post niżej mieliście okazję zobaczyć moją jeansową ramoneskę od ROMWE. Dzisiaj możecie zobaczyć ją w pełnej krasie! Jako, że sprawia wrażenie ogromnej (no dobra jest taka...) to czuję się w niej świetnie i niezobowiązująco. Dlatego w reszcie stroju postawiłam na prostotę (pozornie). Czarne, klasyczne legginsy, czarny (mimo wszystko asymetryczny) top. Wisienką na torcie jest kopertówka, zestawiona jednak odrobinę kontrastowo.

Nie zapomnijcie o konkursie! Do wygrania około 200zł na dowolne zakupy oraz stylowe okulary przeciwsłoneczne!








Jacket: ROMWE
Leggins Cubus
Top ROMWE
Wedge H&M
Clutch Asos


36 komentarze:

  1. Super, ramoneska jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz idealnie, moja faworytka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka niestety cie pogrubia :( ale bluzka jest super :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramoneska wygląda świetnie. Z chęcią bym taką ubrała ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny look :) wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz! ;) Ta kurtka jest świetna! ;) Ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska ma super kolor, który wygląda świetnie w połączeniu z czarnym!
    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your jacket, such a brilliant cut!
    www.styleisalwaysfashionable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za zaproszenie do rozdania
    przejrzałam kilka Twoich stylizacji i dodaję do obserwowanych. Będzie mi miło, jeśli ty też będziesz zaglądać na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta kurtka jest godna pozazdroszczenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your outfit! Your shoes are so nice!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. całość bardzo mi się podoba! kurtka wygląda genialnie, torebka też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka naprawdę fajna, jej rozmiar nadaje luzu całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ mi się podoba! ślicznie po prostu pięknie! :)
    zapraszam do mnie :) może poobserwujemy ?:*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ta stylizacja, kurtka super,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle swietnie wygladasz,

    pzdr Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mnie http://etakmozebyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kurtka <3 ile kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool clutch!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. najlepszy zestaw ;>>>> ile kosztowała kurtka? są jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtki już niestety nie ma. Ale są inne jeansowe teraz przecenione za około 60$.

      Usuń
  26. Kurtka fajna, ale niemiłosiernie Cię pogrubia. Świetny fason, ale Twoja sylwetka traci w niej proporcje i wydaje się "ciężka". Szkoda bo koncepcja zestawu naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jak wkładam oversiezowe rzeczy, resztą stroju staram się stonować proporcje - w tym przypadku wysokie buty i gładkie czarne legginsy.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion