KARMIMY PSIAKI!

Dziś razem z Irą gorąco zapraszamy Was do wzięcia udziału w akcji na pomoc zwierzakom w schronisku. Dostawszy propozycję rozgłoszenia kampanii od razu się zgodziłam (Ira już trochę mniej- wstydzi się modelować)! Psy to towarzysze ludzi, nie są fałszywe, nie okłamią a na dodatek będą nam wierne po wsze czasy! Kochani schroniska pękają w szwach, brakuje pieniędzy na ich dożywianie. Możecie pomóc im nie wychodząc z domu. Wystarczy, że wybierzecie psiaka ze schroniska w Zabrzu na stronie www.karmimypsiaki.pl i klikniecie na nakarm! 3 kliknięcia trzech osób to karma dla czworonożnego. Poświęcicie na to tylko kilka sekund i nakarmicie głodne brzuchy. Do akcji przyłączyli się także znane postaci m.in Marina, Maryla Rodowicz, Martyna Wojciechowska, Kayah i wiele innych.



Razem z Irą liczymy na Was!!






20 komentarze:

  1. Nakarmiłam psiaka, chociaż długo nie mogłam się zdecydować którego wybrać, każdy zasługuje na pomoc.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://fashionable-lady.blogspot.com/

    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna akcja również napiszę o niej na blogu i fb choć puki co blog dopiero startuje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu psiaków i organizatorów:)

      Usuń
  3. POPIERAM♥




    no i Kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem♥

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely photos!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam oczywiście :) fajna akcja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super akcja (; mam baner na swoim bloguu (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pieknego psa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to pies lubego mego ;)

      Usuń
  8. Oczywiście kliknęłam :) Czyżbyś pochodziła z okolic Zabrza ?

    OdpowiedzUsuń
  9. KLIKNĘŁAM!V ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknięte :) Przepiękny pies!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też pomagam i też z Sosnowca :)

    ps. jak można dostać taka koszulkę? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion