Leopard collar

Jak już nie mogę za nic w świecie znaleźć czegoś co sobie ubzdurałam zarówno w Internecie, na aukcjach czy sieciówkach myślę nad uszyciem mojego ideału. Jednak na myśleniu jak zwykle się kończy. Nie odziedziczyłam cierpliwości do szycia a maszyna stoi w domu i się kurzy. Natomiast czasami zdarzy się tak jak grom z  jasnego nieba wymarzona rzecz trafia w me ręce w second hand'zie! Kurtka z panterkowym kołnierzykiem dołączyła do mojego modnie nazywanego "must have" i znowu za niewielkie pieniądze. Połączyłam ją z ostatnimi czasy ulubionymi jeansami. Z racji wysokich cielistych szpilek od HEPPIN pozwoliłam sobie na nieco podwinięte nogawki.






Heels HEPPIN
Bag Furla Candy Bag
Top Vero Moda
Jeans Stradivarius
Glasses H&M
Jacket Simple by Second Hand

28 komentarze:

  1. Też chciałabym potrafić coś sobie uszyć i właśnie zostawiłam w komentarzu przed chwilą (pewnej zdolnej dziewczynie, która pokazuje na swoim blogu własnoręcznie uszyte, oryginalne ubrania) pytanie czy jest możliwość samodzielnie nauczyć się szycia, kiedy nie ma ci kto pokazać jak i co :)


    pozdrawiam, me-redhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że jest taka możliwość! Są magazyny, w których krok po kroku uczą jak zrobić wykrój i uszyć, podobno najlepsze tego tupu to burda. W necie znajdziesz też dużo filmików ;) Ja na szczęście mam mamę, która zawsze coś mi przerobi ale sama chcę też się nauczyć, bo wstyd trochę wiecznie się prosić ;)

      Usuń
  2. Hej, świetny outfit, bardzo mi się podoba ;) Super blog. Fajny post ;) Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka / pieprz-yk.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny zestaw - kurtka i torebką robią niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka elegantka! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetna kurtka Ci się trafiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. zwłaszcza torebka mnie zauroczyła ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta kurtka (uwielbiam panterkę!), a połaczenie cielistych szpilek ze spodniami 7/8 sprawia, że nogi stają sie takie długieee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta długość raczej skraca, dlatego zdecydowałam się na cieliste wysokie buty, żeby zachować proporcje (chociaż nie zawsze się nimi kieruję ;)

      Usuń
  9. the bag is so cuteeeee!<3


    http://lustforgourmandise.blogspot.com/

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  10. anies szukam takich jeansów są z nowej kolekcji?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je jakoś miesiąc temu ale powinny jeszcze być ;) a są z letniej kolekcji

      Usuń
  11. jest ok ale mialas lepsze zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna jest ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion