Vintage

Ten tytuł chyba przeważa w lwiej części moich postów. Zakładając tego bloga chciałam pokazać szerszej publiczności, że second handy to prawdziwe skarbnice okazów. Minimum połowa zawartości mojej szafy pochodzi z takich zbiorów. Zyskuję tym unikatowe rzeczy, często w lepszej jakości niż sieciówkowe rzeczy szyte w Tajwanie, jak i zyskuje na tym mój portfel. I tym sposobem za całe 8PLN nabyłam skórzaną torebkę w kolorze wina oraz za 10PLN białą ażurową bluzkę. Torebka zapewne służyła komuś długo, ciągle jest w bardzo dobrym stanie (w przeciwieństwie do H&M-owych czy House-owych torebek, które nie przetrwają nawet jednego sezonu). Dołączyła do rzeczy z kategorii nie-oddam-za-żadne-skarby. Czy też macie w szafach ponadczasowe rzeczy, do których macie pewien sentyment?

P.S Sprawdzajcie zakamarki i kieszenie rzeczy z SH, w mojej torebce znalazłam... cukierki ;) Nie ryzykowałam spożyciu ich, jednak nie raz słyszałam historię o monetach czy nawet papierkowych pieniądzach (tym drugim bym nie pogardziła)!








Bag, blouse vintage
Jeans Stradivarius
Wedge H&M
Top ROMWE

21 komentarze:

  1. O tak , ja też uwielbiam poszukiwanie skarbów w sh! :)
    Jednak w Wawie do nich nie chodzę, bo jest dużo drożej niż w mym rodzinnym miasteczku. Tak więc jak tylko odwiedzam rodzinę to też obowiązkowo zawsze wybieram się do sh i często wychodzę z pełną siatką świetnych ciuchów ;]

    Mi kiedyś zdarzyło się znaleźć złotą zawieszkę do naszyjnika w kieszeni pewnej rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam pół szafy z SH, szczególnie lubię torebki i paski :) kupuję skórzane, za 2-3 złote w świetnym stanie, chociaż widać po wzorach, że są mocno vintageowe :) fajny zestaw;) bardzo podobają mi się buty i "siateczka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny zestaw, tez zamarzyłam o takiej siateczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :)
    mam pytanie ile kosztowały spodnie i są dostępne jeszcze w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je z letniej kolekcji ale jakieś niecałe 2 miesiące temu za 159zł. Nie wiem czy jeszcze są, dawno nie byłam w Stradivariusie, zobacz na stronie - bo nie sprawdzałam ;)

      Usuń
    2. dziękuje za pomoc ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. ja chyba zachwycam się Twoimi wszystkimi torebkami :D super!

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym sprawdzaniem kieszeni to siostra mi dzisiaj mowila ;) boo od poniedzialku zaczynam prace w fajnym sh :) ps. swietny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o tych butach, ma ktoś 39 na sprzedaż? *_* Pisać na diane-fashion@wp.pl

    Zapraszam do siebie, nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania! :)
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże.. zakochałam się w butach :** <3
    mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie i świeżo :)

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest przepiękna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie wyglądasz genialnie! Wszystko mi się tutaj nawzajem uzupełnia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVELY outfit, and what a pretty, pretty blog. x

    http://shelovesmixtapes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion