08|06|2012

Ile z Was ma jakiś ciuch z Zary? Wiele rąk w górze. Tak ja także. A ile w szafie posiada rzecz sygnowaną nazwiskiem polskiego, zdolnego, młodego projektanta? Teraz ja się pochwalę. Mocno kibicuję talentom jakie mamy i wierzę, że ich nazwiska będą coraz bardziej popularne i przede wszystkim doceniane! Wiele osób nie myśli nawet o zakupie ubrań od designerów tłumacząc, że nie stać ich na to. A co powiecie na legginsy za około 100zł, tunikę czy bluzkę za 150zł czy marynarkę za 300? Wcale nie mam na myśli zarowych propozycji! Ceny są porównywalne do sieciówek, jednak jakość i oryginalność jest niepodważalna. Na moim blogu mogliście przeczytać, poznać bliżej projekty m.in Olgi Pokrywki czy Ani Knaź. Teraz czas na Elę Chodorowską! Miałam okazję wygrać na Jej FB te oto legginsy i jestem przekonana, że zostanę posiadaczką nie jednej rzeczy sygnowanej tymże nazwiskiem. Niebawem będę chciała przybliżyć Wam dokładniej postać Eli. A tymczasem kilka zdjęć z legginsami w roli głównej.








Leggins Ela Chodorowska
Shirt H&M
Heels Vintage
Bag IrminaStyle
Glasses ROMWE


29 komentarze:

  1. Wydaje mi się,że do takich legginsów trzeba mieć bardzo zgrabne nogi....

    OdpowiedzUsuń
  2. oo matko legginsy są naprawdę przepiękne! trzeba wspierać polskich młodych twórców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy i ta torebka niebo , widać dobre wykonanie szczegolnie w przypadku torebki, sama bym sie na taka skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no, uwielbiam te Twoje buty *.*

    super połączenie, legginsy bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne leginsiory i boooooooska torba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, świetne legginsy! :O Jestem pod wrażeniem, jeszcze nigdzie takich nie widziałam, ale już wiem czemu - powód podałaś w tekście posta! :)
    aaaaa.. ja nie mam w swojej szafie żadnej rzeczy z Zarki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your shoes and your purse
    nice outfit anyway

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boze jakie boskie masz te legginsy!!! No czad!!

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są cudowne! Jak będziesz je chciała kiedyś sprzedać to... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze zachwycasz mnie swoimi geterkami! ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nie zgłoszę się do osób posiadających rzeczy z Zary, a tym bardziej do czegoś od polskich projektantów. leginsy są cudowne. na razie jednak na prawdę nie mogę pozwolić sobie na takie rzeczy, choć w przyszłości, kto wie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha ! Dobreeeee
    Ale super zestaw :)
    Opór boskie buty i te leginsy

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie i do tego idealnie dopasowana torebka:D <3

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladasz ;)
    torebka sliczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze mówiąc nie podobają mi się Twoje stylizacje, powinnaś kupować bardziej dopasowane ubrania, albo dopasowywać je u krawcowej, żeby odpowiednio podkreślały kształty lub ładnie falowały:) niektóre rzeczy, ubrania mi się podobają, najbardziej torebki. Blog ogólnie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek zaakceptowalam komentarz i w telefonie chcac zaakceptowac kolejne komentarze usunelam te nieopublikowane oraz ten:/ da sie to jakos cofnac?

      Usuń
  17. Idealnie !!
    A torbę masz genialną!

    OdpowiedzUsuń
  18. kopertówka jest świetna : )
    ale zmieniłabym spodnie tutaj na jakieś ciemniejsze jeansowe rurki

    OdpowiedzUsuń
  19. niezbyt elegancko, niezbyt ładnie. nigdy nie podobały mi się nogi w leginsach, strasznie to nieeleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie........... buty i torebka są rewelacyjne !!! :))) Całość ze smakiem.... Super :)
    Dziękuję za miły komentarz oraz zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamiast się wyszczuplać ciuchami, Ty jeszcze bardziej podkreślasz swoje niedoskonałości. Nic mi się tutaj nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze coś takiego jak samoakceptacja ;)

      Usuń
    2. W dodatku jestem przeciwna kultywowaniu w dzisiejszych czasach wychudzonych anorektyczek i robienia wszystkiego aby tylko wyszczuplić się o -10kg!

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion