14|06

Uwielbiam ponadczasowy jeans w każdej postaci (choć do niedawna byłam pokłócona z jeansowymi spodniami), zwłaszcza w postaci koszul, kurtek! Niezobowiązująca, oversizeova katana od Romwe jest przeze mnie ostatnimi czasu uwielbiana i często eksploatowana (o czym możecie się przekonać, przewija się w postach). Tak wiem jest wielgachna, tak wiem pogrubia. Czy jednak zawsze musimy wyglądać na "odpicowane"? Swoboda i dobre samopoczucie, ubrania niekrępujące ruchów - to dla mnie także ważna kwestia. Jednak mimo "workowatej" góry postawiłam na zrównoważony, obcisły dół + wyższe buty.






Bag Asos
Jacket ROMWE
Pants H&M
Shoes Deichmann (old)


21 komentarze:

  1. Ja nie jestem fanka jeanswych wdzianek. Jedynie spodnie lubie, ale ogolem calkiem fajny zestaw. No i super spodnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie :) w takich wydaniach Cię uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie pogrubia, świetny oversize i tyle ! Super w połączeniu z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka robi kawał dobrej roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursta jest mega, zdecydowanie ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też muszę poszukać jakiegoś jeansowego wdzianka ;)
    podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, fajnie bardzo wyglądasz! torebka meeegaśna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi to mówić, ale wyglądasz jak zawsze... czyli grubo i niechlujnie. Twoje stylizacje nie są spójne, a na dodatek wybierasz fasony w których wyglądasz jak "mała beczka". Jeszcze wiele pracy przed Tobą, nie mniej życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się coś nie podobać, wydawać się pogrubiające - ok nie kwestionuję. Ale, że wyglądam niechlujnie - nie czuję się tak i odrobinę mnie to obraża. Dla mnie niechlujnie wyglądają kobiety z nadwagą +30kg w za krótkich topach i obcisłych, prześwitujących legginsach noszonych jako spodnie czy mieszkańcy dworca pkp. Niemniej jednak miły jest fakt, że intryguje Cię treść na mym blogu, skoro regularnie tutaj zaglądasz i wysuwasz jakieś wnioski z niejednego posta... ;)

      Usuń
  9. ja również nie jestem fanką jeansowych kurtek, czy innych wdzianek ale spodnie i torebka jak najbardziej na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw.
    Jednak moją uwagę najbardziej przykuwa torebka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dość intymne pytanie, za co z góry przepraszam :)
    Chodzi mi o wymiary.. a dokładnie o Twój obwód uda i łydki :)
    Pytam, bo wydaje mi się, że mamy podobną budowę nóg :)
    Podoba mi się, że bez kompleksów wkładasz legginsy czy rurki :) Inspirujesz!

    P.S. Dobrze, że w tej całej modowej blogosferze istnieją kobitki o kobiecych kształtach!

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia napisz do mnie na e-mail: anies00@gmail.com ;)

      Usuń
  12. O kurde! Ta torba jest mega, mega!!!! <3 I butY! śWIETNIE WYGLĄDASZ! pOZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja! Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś nieziemski piękna! A zestaw ubóstwiam :D
    Dopiero zaczynam, zapraszam do siebie xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion