Boho

Próbowanie innych styli jest fajnym sposobem na wniesienie trochę świeżości do codziennego odziewania się. Sukienkę w stylu boho znalazłam za 3zł w lumpeksie, sygnowana jest samą Kate Moss dla TopShop. Znowu zrobiłam dobry interes i jestem pewna, iż te 3złocisze były dobra inwestycją. Sukienka będzie idealna na spacery po plaży czy gorące letnie dni. Dziś połączyłam ją z pomarańczowymi sandałami od Heppin oraz miętową, pojemną torbą od Vj-Style. Swoją drogą w końcu mam torbę, sporych gabarytów pełną mnóstwa kieszonek. Może w końcu okiełznają mój wielki bałagan jaki zawsze panuje w moich (damskich) torebkach.









Heels Heppin
Bag Vj-Style
Dress Kate Moss for TopShop vintage
Jacket vintage


34 komentarze:

  1. Rewelacja!
    Piękna sukienka, cudne buty...Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko buciki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadły mi do gustu buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ślicznie wyglądasz :) świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka i buty bardzo mi się podobają :) reszta tez fajna :) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie. Idealnie w moim stylu. ; > Kocham takie stylizacje. ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę sukienki, miałaś szczęście, bo jest piekna! ja też mam zawsze okropny bałagan w torebce, nie ważne czy dużej czy małej ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna zdobycz za 3 zl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Twoją torbę, sukienkę, kurtkę, buty, ten zestaw! Wyglądasz w nim zjawiskowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty;) Jak się w nich chodzi, bo ja kupiłam sobie ostatnio baardzo podobne i chyba dziurka na palce jest na tyle źle wyprofilowana, że po dwóch godzinach w nich umieram;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są wygodne, miałam okazję biegać w nich po mieście kilka godzin i nogi mnie nie bolały ;)

      Usuń
  12. Thank you very much for your warm words, beautiful! Shoes - super!






    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo nietypowa, piekna urode ;) swietna sukienka zwlaszcza ze za 3zl ! pzds Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :) sukienka jest rewelacyjna i śliczny kolor torebki,bardzo fajnie wyglądasz w boho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute look! Love your jacket and shoes!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje ślicznoto! piękne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. very cute bag!

    thanks for visiting my blog. Hope to see you around more often!

    kat
    aneyeforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka jest mega!! tak jak i sandały;p

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kurtka, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kurteczka :) http://shinybox.pl/?ref=54909dc oto link do zdobycia pudełka shinybox z kosmetykami !!! zarejestrujcie sie pod tym linkiem i zbierajcie shiny stars.

    5 shinystars to 1 osoba rejestrująca sie pod waszym linkiem :) 100 shiny stars i otrzymujecie podełko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Strasznie podobają mi się buty i torebka, genialny kontrast! Obserwuję! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your jean jacket!! Thanks for stopping by my blog and commenting! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion