Misz masz

Nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w sieciówce z misją zakupienia (oczywiście) istotnej (setnej) sztuki jakiegoś odzienia do mej szafy. Za to namiętnie odwiedzam second handy i triumfalnie wychodzę z nich obładowana nowymi egzemplarzami (a mój portfel się cieszy). Ni to sweter, ni to bluzę, ni to nie wiem co (?) przyodziałam na siebie znalazłszy między dziecięcymi portkami, a firankami. Wydając przy tym całe 6zł, które utwierdziło mnie w przekonaniu, że to kolejna dobra inwestycja. Ma świetny, cienki materiał i do tego te wzory! Nie byłabym sobą zostawiając bluzę samą sobie na pierwszym planie, dlatego dla akompaniamentu dorzuciłam lustrzaną kopertówkę i złote szpilki vintage. Srebro ze złotem to dosyć zgryźliwe połączenie, jednak w tym zestawieniu podoba mi się tak jak jest!








Blouse Second hand | Heels Second hand | Skirt Zara (old) | Bag Asos


47 komentarze:

  1. świetnie prezentuje się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :) Ja niestety nie mam szczęścia do sh, ostatnio wybrałam się na całodniowe polowanie i wyszłam zniesmaczona z niczym .. miejsca śmierdzące, używane bluzki po 20 zł, którymi nawet podłogi bym nie wytarła ... Takim wprawionym w boju jak Ty, mogę tylko pozazdrościć i pogratulować :) Bluza świetna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba też mieć szczęście co do samych sklepów występujących w naszych okolicach ;)

      Usuń
    2. zdradź proszę w jakim mieście ty znajdujesz takie perełki :))

      Usuń
    3. Tam gdzie mieszkam, w Sosnowcu ;) Tu są najlepsze lumpeksy na Śląsku!

      Usuń
  3. obłednie !
    torba,spodnica,bluzka!
    M I S T R Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz.
    Dawno nie widziałam u Ciebie tak ciekawego, kobiecego zestawu.
    Spódniczka jest genialna! Twoje nogi wyglądają w niej obłędnie. Bluzka to też mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna ta bluzko-koszulo-bluza ;) świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, pięknie wyglądasz! Nie mogę uwierzyć że bluzka z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczescie do perelek z sh!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. looooove your skirt and clutch, you look so nice(:

    http://ourclosetforyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. milo sie oglada te Twoje altfty ;dobre, ze smakiem ;) i ta zgrabna figura - FIGURA ,nie patyk :) niby nudno,bez pstrokacizn jak na wielu blogach 'na czasie',ale mnie sie to BARDZO podoba! pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa, noszę rozmiar S ale nie jestem najszczuplejsza, niemniej jednak nie jedna osoba (anonimowa) zarzucała mi nadwagę i "niesmaczność"... no cóż ;)

      I co do pstrokacizn, jednak się nie zgodzę bo tutaj występują - torebka i bluzka ;)

      Usuń
    2. jestes drobna i masz kobiece ksztalty,kilka dekad wstecz kobiety zabily by za taka figure ;) a gdybys byla patykiem....to juz by byly takie hejterskie steki wyzwisk jak na kimonie (glowy nie dam,ze to ten portal) pod wpisem nt bloga movesfashon. Fakt,sa pstrokacizny,ale nie w gryzacych ilosciach :) A przytykami nt figury to w ogole nie warto sie przejmowac,wole ne wiedziec jak wyglada 'standardowy' anonim wlepiajacy wsciekly wzrok w montor,zaloze sie,ze jest daleki od idealu :D
      pozdr

      Usuń
    3. Jak Ty nosisz rozmiar s to ja jestem xxs!
      Jestem szczuplejsza od Ciebie i noszę 36/ 38! Więc jak mieścisz się w te ciuchy? Bielizna wyszczuplająca czy jak!

      Usuń
    4. Takowej nie noszę ;) Noszę rozmiar S i już. Zarówno w Zarze czy H&M czy River Island. Spódnica akurat jest rozmiar 36, kupiona rok temu właśnie w Zarze. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Sernik z pieprzem - dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  10. bardzo elegancko wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególną uwagę zwróciłam na tę metaliczną kopertówkę. Wygląda niesamowiie z niebieskimi barwami koszuli :) Od zawsze uważałam, że połączenie srebrego z niebieskim zawsze wychodzi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest koszula, tylko raczej zapinana bluzka/bluza ;) A co do łączenia srebrnego z niebieskim to pierwszy raz spróbowałam i dobrze się czułam w takiej kombinacji!

      Usuń
  12. łał. spódniczka pięknie się układa, bluzka oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this outfit, the combination of gold heels and silver clutch and the top is amazing! :) x


    http://ohsillyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o second handy to większą specjalistką jest moja przyjaciółka, z którą prowadzę bloga, bo to ona jest ich ogromną miłośniczką. Ja zazwyczaj wchodzę, rzucam okiem i momentalnie stwierdzam: 'znowu nie ma niczego dla mnie', po czym wychodzę. Ale ilekroć widzę jakąś secondhandową perełkę u moich znajomych popadam w zachwyt.
    W Twoim zestawie przede wszystkim podoba się połączenie kolorów (coś ostatnio polubiłam odcienie niebieskiego z bielą) i kopertówka;)

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. bluza ciekawa, ale najbardziej podoba mi się torebka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie skomponowany zestaw. Szczególnie do mojego gustu trafia torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  18. loving the jacket!

    <3

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladasz:) bluzka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  20. jedna z lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit! Love the clutch!
    Thank you so much for commenting on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka sprawia, że całość wygląda niebanalnie. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. odsprzedaj ta bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. That is such a pretty print blouse! Your white skirt is perfect with it. So fresh and crisp ♥

    Enter my Blaque Muse Giveaway!
    Trendy Teal

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your bag! Great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie, myślę że taki krój spódniczki jest dla ciebie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit! Bluzeczka jest bardzo ładna. Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  28. Anies ostatnie zdjęcie jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful outfit, perfect in every way! You look absolutely gorgeous!
    xx
    Diana
    http://double-ganger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Perfekcyjnie zestawione :) Nie ma rzeczy która by mi się nie podobała :)


    Zapraszam do siebie na konkurs,bransoleta Anny Orskiej czeka na nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pięknie nie wiem co bardziej mi się podoba bluzka czy spódnica :)po prostu super :) ach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion