Terapia kolor!

W mojej szafie przybywa kolorów, które do tej pory w niej nie gościły. To idealna terapia na egzystencjalne problemy związane z brakiem świeżości w garderobie. Większość z nas kupuje te same rzeczy. Podobna para jeansów, kolejny t-shirt, marynarka. Już mogliście zobaczyć u mnie te zielone szpilki, teraz czas na odcień niebieskiego! Tego koloru nie ma w mojej szafie. Przyznam, że marynarkę od ROMWE zaliczam do jednych z lepszych ciuchowych decyzji. Na pewno będzie mi długo służyć. Połączyłam ją z wzorzystą spódnicą, z SH. Takowej szukałam już od dawna i wpadła w me ręce za kilka PLN.











Skirt and heels Vintage
Blazer, glasses ROMWE
Top Only
Bag Furla Candy Bag




39 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja buciki są extra .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do momentu wyjazdu na studia tolerowałam tyko czarne kolory. Świetnie się w nich czułam, jednak tak wesołe miasto jakim jest Kraków potrafiło wywrócić moją szafę do góry nogami :)

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są boskie ; )
    I spódniczka zachwyca również!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, taka spódnica z sh! suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty masz fantastyczne!!!! A co do kolorow to swietnie w nich wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty są super ! Poluje na takie tylko w jasnym kolorze :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie

    http://magnesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica i żakiet i torbaaaa <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor marynarki mnie obezwładnia! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest przepiękna! Ciekawe buty, całość super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również szukam podobnej, kolorowej spódnicy. Dlatego zazdroszczę Ci tego łupu! :) Buty są idealne! Skąd i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, fajna alternatywa dla wszechobecnych spódniczek z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mierzyłam kilka razy tą z Bershki i chyba za dużo razy ją widziałam i mi zbrzydła:P

      Usuń
  14. bardzo fajnie ci w spódnicy, powinnaś je częściej nosić

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor żakietu :) Zajrzyj do mnie www.street-fashion-palabra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty - nie można oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spódnica:)kolor zadziałał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację. Ta piosenka już mi totalnie działa na nerwy!
    Chociaż nie ma co tak nażekać, bo stadiony mamy piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejka, spódnica nieziemska! ;O

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wow wow Anies brawo, jak zwykle świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. żakiet i spódniczka- cudeńko !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta marynarka, ale spódnica wygrała wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  23. uśmiechaj się częściej koniecznie ! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko kolorsytycznie idealnie dobrane, swietny print na spodniczce, bardzo udana stylizacja ! :) swietnie wygladasz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion