Try sth new

Dziś będzie trochę sielankowo. Przekonuję się do noszenia kapeluszy - ten nabyłam jeszcze w zimie. Luźno narzucona koszula, oversizeowy tee, dla odmiany płaskie buty, jeansowe szorty, torba worek, która pomieści cały mój bałagan to moja alternatywa dla stylizacji, które noszę często na co dzień. Brakuje mi tutaj tylko luźnych, cienkich skórzanych kozaków i mogę śmigać na jakiś festiwal, odstawiona w wakacyjny uniform!









Jeans shorts  | Tee TopShop vintage | Hat River Island | Bag Only % | Wedge TkMaxx | Shirt H&M


32 komentarze:

  1. kapelusz jest prześliczny:)) dzisiaj wysyp takowych, chyba nam lato służy:))


    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm wygodny prosty zestaw :) uwielbiam to :) kapelusz świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super! :) sliczne buty *-*
    zapraszam do mnie mam nadzieje ze spodoba Ci sie moj blog a jezeli tak to ze dodasz do obserwatorow :) ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze swietna koszulke!A poza tym swietnie wygladasz w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kapelusze, Twój również :)
    Outfit bardzo w moim stylu, tylko ja jakieś botki za kostkę lub workery bym tu widziała, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdy latem je (z)nosi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz, uwielbiam kapeluszeee <3 no i masz piękną torbę

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! Chyba się Tobą zainspiruję i włożę dziś moje spodenki ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię na letnią wyprzedaż szafy na blogu
    http://www.lovexmoschino.blogspot.com
    New Look, Zara, H&M, ASOS i inne już od 8zł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. love love love the layering youve done here!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny kapelusz! świetnie wyglądasz,
    ściskam niezielnie ;)
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, niezobowiązujący strój!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta tarebka !
    PS: masz ładne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja!!! Po prostu boska <3
    Zapraszam do mnie: http://eiffla1997.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kapelusze!:)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ! ;) wygodnie, ale modnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ze potrafisz pokazac cos innego, na luzie, to inspiruje i mam pomysl na obcięcie moich szortów z sh (levis) i wyczarowania podobnego zestawu:)

    pzdr, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your blog!

    and your hats!

    xoxo

    Tali
    www.nuasecruas.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit! Thanks for the comment!

    xx
    Lauren

    http://slowburnfastburn.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo udany zestaw - na luzie i jednocześnie z klasą (: również widziałabym tu jakieś workery, ale to może w wersji na jesień (:

    pozdrawiam,
    Cat
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozaki swietnieby tu wyglądaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko pięknie, tylko spodenki nie pasują do Twojej figury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej figury? Noszę rozmiar S i jak jest gorąco nie mam zamiaru chodzić w długich spodniach. Nawet jakbym nosiła M, L, XL - bez znaczenia nie rezygnowałabym ze spodenek. Na pewno nie nosiłabym ultraszortów, w których widać pośladki, tylko takie jak te, które mam na sobie.

      Usuń
  22. Loving this one - so simple and yet so cool and chic. The hat fits you perfectly :).
    Thanks for your comment girl, means a lot :).

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion