23|07

W branży obuwniczej masywne platformy przekształciły się w ostre szpice, a cienkie szpilki na grube słupki. Nie jestem przekonana do końca do szpiczastych wysokich butów. Za to dalej jestem zwolenniczką platform. Dzięki nim można wygodnie chodzić w 13cm szpilkach bez większego ryzyka złamania nogi! Moje sandałki na obcasie są pod tym względem idealne. Całość połączyłam z ubraniami wartymi grosze wyszukanymi w sh oraz z droższym dodatkiem w postaci torebki. Mam na sobie w zasadzie 2 bluzki, które służą mi także jako sukienki.









Dress Vintage | Heels HEPPIN | Bag Furla Candy Bag | 

33 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Sandałki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to biale 'cos' jest bardzo ladne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wierze ale buty , najcudowniejsze !!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale slodkie paluszkiii:*


    siwi

    OdpowiedzUsuń
  5. kochom cie kurczaku <3 nie pubilkuj tego
    siwek

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny masz blog, a buty po prostu cudowne *.*
    wpadnij do mnie, dopiero zaczynam, obserwujemy ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zaglądnę ale nie obserwuję się nawzajem, zerknij na notkę przy oknie do wpisywania komentarzy u mnie na blogu...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek zamiast opublikować, usunęłam :(

      Usuń
  8. sukienka oryginalna, bardzo fajna; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super set!!! patrzę i patrzę i zastanawiam się czy to dzieło przypadku czy wszystko przemyślane co do szczegółu.... ale w sumie mało to ważne, gdy efekt tak piorunujący :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, te buty bym zabrała na pewno:) a już całkiem serio te z poprzedniego posta- cudne! może poobserwujesz mojego bloga, byłoby miło - dołączyłam do Ciebie :)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ramce koło wpisywania komentarzy, zaznaczyłam, iż nie obserwuję blogów, nie korzystam z tej opcji i tym bardziej nie stosuję obserwowania siebie nawzajem.

      Usuń
  11. ta sukienka i buty sa nieziemskie ;ooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  12. I really love that netted top - it looks great with a belt the way you've worn it! x E

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne buty i bardzo fajna narzutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne buty Agi ;o :(((((

    OdpowiedzUsuń
  15. buty świetnie wyglądają chociaż ja mimo platformy i tak nie dałabym rady śmigac w nich cały dzień :)
    ogólnie zestaw jak najbardziej na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne butki! Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi beautiful!


    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from


    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za odwiedziny kochana :) cudowne masz buty!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sandałki :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie wygladasz!buty i torebka - bajka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion