Chunky heels

W końcu kupiłam coś co zaplanowałam już dawno (nie był to kolejny spontaniczny zakup setnych legginsów czy równie priorytetowej nowej entej bluzki). Sandałki na grubym obcasie znalazłam w Zarze, w dodatku z metką "special price" dzięki czemu nie zastanawiałam się dłużej nad zakupem i znalazłszy swój rozmiar popędziłam do kasy. Zestawiłam ją z transparentną bluzą, która dodaje do całości trochę luzu oraz wzorzystą spódnicą wyszperaną w second handzie. Wisienką na torcie jest torebka uszyta przez IrminaStyle.







Transparent blouse | Skirt Vintage | Heels Zara | Top H&M | Bag IrminaStyle

22 komentarze:

  1. Świetna kopertówka . Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest zdecydowanie WISIENKĄ na torcie, przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość bardzo mi się podoba! ta transparentna bluzka jest cudna i daje na prawdę ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest naprawdę fantastyczna, a wzorzysta spódnica świetnie ożywia zestaw. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! spódnica, torebka, buty-wszystko ekstra :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnica ma przepiękny wzor! Będzie mi bardzo miło Cię obserwować :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory na spódniczce....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Wszystko od stóp (buty, ah buty!) do głów baardzo mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super torebka, dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to mozliwe, że [pierwszy raz do Ciebie zajrzałam! Teraz będę zaglądac regularnie!

    Kassia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow....Anies...gorgeous outfit!
    you look stunning!
    a big kiss my dear!

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing look! The pattern of the skirt is beautiful!
    Xo
    Elena
    http://dcinstyle.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous look! http://www.fashionstyle--blog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja! Spódnica cudo! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całokształt mi się nie podoba - dodaje Ci 10kg, wyglądasz w nim na o wiele szerszą niż jesteś. Torebka moim zdaniem do niczego tutaj nie pasuje.
    Koszula jest bardzo ładna, tylko zestawiłabym ją z czymś innym, by dobrze wyglądała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion