ELA CHODOROWSKA

Znacie Elę Chodorowską? Jeśli nie, szybko musicie nadrobić! Jestem pewna, że to nazwisko będzie rosło w siłę oraz będzie coraz bardziej znane. Przedstawiam Wam kolejną zdolną projektantkę (jest mi tym bardziej miło, ponieważ Ela pochodzi także ze Śląska!). W zeszłym roku prezentowałam Wam owoc charytatywnego pokazu mody One Night Fashion w Katowicach, jaki miałam przyjemność organizować z trzema studentkami z roku. Przybliżałam Wam informacje na temat młodych, zdolnych projektantów. Cyklicznie będę tworzyć posty poświęcone takowej modowej twórczości.

Tak więc, czas na Elę Chodorowską. Obecnie kończy Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i ma na koncie niemałe sukcesy. W tym roku Jej kreacje gościły w showroomie podczas Fashion Week Poland. Jak twierdzi Ela ubiera kobiety pewne siebie, ceniące swoją niepowtarzalność i oryginalność. Projektantka szuka inspiracji w sztuce kubizmu, futuryzmu oraz w architekturze. Stąd zacięcie do geometrii, mocnych cięć i łączenia kontrastujących wzorów i faktur materiałów.



Zaprojektowana kolekcja Eli kreuje wizję przyszłości - wielkiego, globalnego świata, który tworzy swoistą mozaikę, pełną kolorów, wzorów. Występują w nim kontrasty nowoczesności z tradycją - i takie formy można dostrzec w Jej kolekcji. Projektantka perfekcyjnie potrafi bawić się konstrukcjami, formami, kreując swoje twory.



Pewno zastanawiają Was ceny? Oglądacie zdjęcia myśląc, ok fajne projekty ale nie stać mnie na kroje z pod maszyny projektanta? Nic bardziej mylnego! Jeśli ubieracie się chociażby w Zarze, to stać Was na o wiele lepszy rzeczy! Marynarki: około 300zł, bluzki: około 150zł, legginsy: ok. 100zł, spodnie: 150zł, sukienki: 300zł!! 

Projekty Eli możecie nabyć także w sklepie Cloudmine.pl








Gorąco zachęcam do dzielenia się Waszymi opiniami oraz do zajrzenia na FB Eli TUTAJ

18 komentarze:

  1. Bardzo odważna kolekcja :) A najbardziej podobają mi się żywe, ale nie krzyczące kolory :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja jest przepiękna, nie ma ani jednej rzeczy, która nie trafiłaby w mój gust- wzory i te pastelowe kolory są bajeczne. Gratuluję Eli, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzory geometryczne same w sobie robią wrażenie a połączenie kolorów jakie pokazujesz jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ciuszki, już się szykuje aby coś zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany! boskie wszystkie te rzeczy! szczególnie ta różowo-zielona sukienka!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam, może dałabyś mi kilka rad odnośnie blogowania? z góry dzięki :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy! Szczególnie zachwyciły mnie marynarki, fajnie że piszesz o młodych projektantach :)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. znalazłam fotkę na stylio ;)
    Jestem zachwycona!
    Wspaniałe projekty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka przesliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz genialnego bloga! :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze muszę przyznać, że ta kolekcja niemalże w całości przypadła mi do gustu! Te rzeczy są po prostu piękne i już oczyma wyobraźni widze się w nich ;D!!
    Bardzo lubie twojego bloga i już z niecierpliwością czekam na kolejne notki z tego cyklu ;)
    Pozdrawiam, Natalia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo znaczą dla mnie takie słowa, dziękuję ;)

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion