Instrukcja wyprzedaży

Instrukcja wyprzedaży.

Krok 1. Weź namiot i śpij pod centrum handlowym, najlepiej blisko wejścia do Zary.
Krok 2. Wbiegnij zanim do końca podniosą rolety sklepowe.
Krok 3. Bierz pod pachę rzeczy z przecenionymi (z nowej kolekcji nie ruszaj!) wszystko co ombre, asymetryczne szyfonowe spódnice (ze dwie przynajmniej), spodnie w kwiatki i sandały z grubą przepaską w kostce.
Krok 4. Kup sobie kawę koniecznie ze Starbucks'a i strzel sobie słit focię w lustrze swoim smartfonem i wrzuć na blogaska!

A tak na poważnie, nie wiem co się dzieje... Odwiedzając ostatnio ze 2 razy centrum handlowe widziałam ludzi tłoczących się na dziale SALE, bo przecież muszą coś kupić z wyprzedaży! Ja w tym roku kupiłam tylko przecenione sandały, jestem z siebie prze-ogromie-dumna.

Zaczęłam nieco sarkastycznie, teraz będę poważna. Do wyprzedażowych zakupów należy podejść z głową.

Krok 1. Zastanów się czy rzecz po jaką sięgasz włożysz raz - czy będzie na tyle uniwersalna, aby włożyć ją jeszcze za rok.
Krok 2. Zainwestuj w basicowe ciuchy z górnej półki wyprzedażowej i kup jeden porządny bawełniany t-shirt zamiast 10 koszulek z H&M. Zamiast 3 par kolejnych haremek kup jedne dobrze skrojone cygaretki. Zamiast kilku torebek, rzucanych po sklepie, wybierz jedną skórzaną torbę. W efekcie wydasz tyle samo, rzeczy będzie mniej, a posłużą Ci znacznie dłużej!
Krok 3. Chcąc odświeżyć szafę, dodając trochę koloru, szukając pomysłu na zmianę, wcale nie trzeba kupować nowej zawartości garderoby. Wystarczą dodatki! Do klasycznych ubrań typu top, jeansy, dołóż długi jasny kardigan i duży fantazyjny naszyjnik. Basicowe rzeczy świetnie można miksować, nadając im innego charakteru!

A teraz newsy wyprzedażowe prosto ze sklepów online. Siedzisz wygodnie przed komputerem popijając kawę, przegryzając ciacho, wybierasz kategorię, rozmiar, sortowanie po wysokości ceny itp, kolor, fason i kliknięciem myszy robisz zakupy. Czyż nie brzmi bardziej kusząco od wizyty w centrum handlowym?

Swoje zakupy rozpoczęłam w Asosie. Ceny topów rozpoczynają się od około 5funtów, spodni 8funtów, buty 5funtów. Moje upatrzone propozycje:


ROMWE szukam zawsze nietypowych ubrań i dodatków będących urozmaiceniem bazowego stroju. Mają ciekawą biżuterię, duże zdobne naszyjniki, które idealnie ożywią biały, zwykły top. Przy pierwszym zamówieniu otrzymujecie od razu -20% na zakupy. Wysyłka jest darmowa. Propozycje, które mi się spodobały:



Wyprzedaż w TopShop jeszcze trwa, z tym że jak coś nowego się pojawi od razu znika ze stanu
magazynowego. Wysyłka do Polski jest płatna - 6funtów, ale dla studentów od całego zamówienia odejmowane jest jeszcze -10%. Można znaleźć coś ciekawego, mi spodobały się skórzane seledynowe a'la broadway'owe buty za około 100zł.



7 komentarze:

  1. zgadzam się co do tych tłumów. Wczoraj zostałam niemal zdeptana na dziale dzianina w Promodzie. Czułam się jak na maratonie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się kupić te buty na wyprzedaży w TS w Warszawie, ale w kolorze ecru. Teraz się zastanawiam, czy to oby na pewno był dobry zakup. Są bardzo cienkie, a podeszwa jest z bardzo delikatnej pianki :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, zastanawiałam się nad zamówieniem ich, teraz chyba nie skorzystam. Na zdjęciu wyglądają naprawdę porządnie, w dodatku przekonywała mnie skóra naturalna.

      Usuń
  3. Naszyjnik jest genialny! Z chęcią bym taki zakupiła! Masz rację co do wyprzedaży, przypomina to owczy pęd. Potem i tak wszyscy noszą to samo... Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczegooo ja nie mam galerii handlowej w moim mieście ? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupów on-line! ;)

      Usuń
  5. bardzo dore rady,podoa mi sie ten post !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion