Neon

Zdecydowanie bardziej wolę geometryczne cięcia, niż delikatne linie, pstrokate fasony niż klasyczne wzory. W tym sezonie mówię kolejny raz tak - neonom, natomiast pastelom bądź co bądź - dziękuję. Soczyście neonowa bluzka może być noszona także sukienka - aktualnie to mój numer jeden w szafie. Połączyłam ją  z tą białą wyciętą spódnicą, która idealnie partneruje przy mocnym akcencie kolorystycznym.








Neon top Romwe | Asymetric skirt Vj-Style | Sandals Zara | Bag TopShop % (old) | Sunnies H&M

23 komentarze:

  1. co kto lubi - Ty wyglądasz w tych intensywnych neonach bardzo dobrze, ale ja się w nich jakoś tracę. Choć nie jestem delikatna ani romantyczna, zdecydowanie lepiej czuję się w pastelach w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę genialny zestaw , wszystko pasuje do siebie idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dobrałaś dodatki ;)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie akceptuję czegoś takiego jak wymuszanie obserwowania siebie nawzajem.

      Usuń
  4. bardzo podoba mi sie ten look! swietna masz spodnice!

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful look!

    xoxo

    Tali
    www.nuasecruas.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka ! *_*

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. very cute love the neon!!

    xx
    Sheryl

    www.walkinwonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Torebka cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się spódnica :) fajnie wszystko razem wygląda, elegancko, a jednocześnie na luzie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawienie i super torebka :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero wchodzę w teń świat i przydałyby się jakieś dobre rady :)
    http://saintkatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) śliczne sandały:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Choc osobiscie za neonami nie przepadam, to ta koszulka jest zdecydowanie mocnym akcentem tej stylizacji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka jest prześliczna!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  14. Do neonu jednak trzeba opaleniznę. Np mnie by ten kolor całkiem "zgasił", Ty wyglądasz ekstra. Nie dziwię się, że to Twój nr 1 na to lat o:)
    Poza tym genialna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestaw;) bardzo fajnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zestawienie. Nie przypuszczałam, że biel tak fantastycznie może komponować się z neonami;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. top jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  18. $liczna bluzeczka ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion