Print time!

Która z nas nie kocha legginsów? Ja zaliczam się do ich miłośniczek i uważam, że każda kobieta może w nich wyglądać dobrze. Pod warunkiem, że dobierze się ich wzór, materiał, krój do figury. Im gładsze tym bezpieczniej leżą na kobietach nie noszących najmniejszych rozmiarów. Im z kolei wzorzyste lepiej wyglądają na szczupłych nogach. Jednak zawsze odstępstwa od wyjątku można przyjąć. Legginsy w kolorze butów + obcas na pewno wysmukli sylwetkę nie jednej Pani noszącej dumnie rozmiar XL w legginsach! Do tego dłuższa rozpięta marynarka idealnie dopełni całość.

Nie mniej jednak mam dla Was legginsowego news'a. Gwieździste nadruki przeżywają tego lata swój renesans. Doszły do nich motywy zwierząt, malowanych krajobrazów. Jeśli podobają się Wam poniższe propozycje, śmiało zgarnijcie rabat na nie! Ilość sztuk ograniczona!





5 komentarze:

  1. Jakie swietne sa, przygarnelabym wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... legginsy często noszę, ale w jednym kolorze. Nie jestem puszysta, mimo to jakoś nie mogę się przekonać do tych "wrzozystości". Może najpierw wypróbuję jakiś delikatny deseń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wypróbuj takie: http://www.romwe.com/false-pockets-black-slim-leggings-p-26581.html sama je mam i jestem z nich zadowolona, niby klasyczne ale są w kolorze grafitowym i posiadają naszyte łaty a'la kieszenie ;)

      Usuń
  3. masz śliczny nagłówek :) a legginsy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonała go dla mnie jedna z czytelniczek ;)

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion