Baby blue



Podeszłam drugi raz do wyprzedaży mimo pierwszej porażki. Kupiłam jeansowe szorty, idealnie takie jakich szukałam na początku lata oraz wygodne, niezbyt wysokie skórzane koturny- szukanych od wieki wieków. Wracam do połączenia niebieskich odcieni, kojarzących mi się z wakacjami i dzieciństwem. Uwielbiałam ten kolor. Niebieskie sukienki, kokardy na włosach, rajstopy, bluzki, wszystko! Tak więc, do denimowego zestawu wybrałam torebkę z grubym łańcuchem także w tym odcieniu.












Bag VJ-STYLE | Shirt Zara (old) | Shorts Bershka % | Wedge Aldo % 

23 komentarze:

  1. Such a cute post. I love jeans and your shoes.Great post!!!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable denim on denim look! Thanks for visiting my blog too! xo

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie jeansowe połączenia! Piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalna gdy napiszę, źe również zachwycam się połaczeniem dżinsu z dżinsem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam połączenie jeans-jeans, bo mi ciężko stworzyć coś takiego. :) świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. super połączenie denimu! ekstra!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, jeśli masz czas to wpadnij i oceń :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous outfit, we love those sunnies!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, lovely blog!
    I'm your follower n.461 , I hope you follow me back.
    I wish you a beautiful day!
    Kisses


    www.tinatelli.it

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, na początku pomyślałam, że to kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo faja koszula i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great outfit, love your bag, is stunning! :)
    kisses from México city!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na wyprzedażach niczego ciekawego nie znalazłam, za późno pojechałam ;c
    Świetna ta torebka i szorty! (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw! (:
    Wyglądasz świetnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem! Wyglądasz świetnie w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely post!!! i like :))
    you look superb

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnie, jest w środku metka. Myślę, że jest oryginalna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion