Czas na Modny Śląsk!!


W ramach projektu Modny Śląsk, przez kilka dni działo się, oj działo modowo! Kto powiedział, że tylko Warszawa, Poznań, Łódź obfituje w takiego typu przedsięwzięcia? W zeszłym roku po charytatywnym pokazie mody One Night Fashion, który miałam okazję współorganizować, z wielką przyjemnością pojawiłam się na słynnej ulicy Mariackiej w Katowicach, gdyż brakuje mi takich wydarzeń! Przez kilka dni miały miejsca w Katowicach jak i ościennych miastach wykłady na temat mody, folkloru, nowych trendów, a także konkursowe pokazy mody. Brali w nich udział młodzi, uczący się projektanci. Moje odczucia odnośnie ich kolekcji nie przyprawiały mnie co prawda o palpitacje serca, jednak sama idea bardzo mi się podobała. W poprzednim poście wspomniałam krótko, że miałam okazję wraz z pięcioma innymi śląskimi bloggerami przejść się po wybiegu i zaprezentować swój konkursowy strój.




Bezapelacyjnie zwyciężył nasz rodzynek Kazik. Było to na pewno jedno z ciekawszych wydarzeń, które miałam okazję przeżyć dzięki funkcjonowaniu mego bloga.

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć z różnych pokazów, a także ubrania Kasi Miciak, która sprzedawała swoje sukienki podczas eventu. Kasia łączy bardzo wysokiej jakości materiały z kobiecością oraz motywami folklorystycznymi. Byłam pod wrażeniem jakości sukienek i ceny! W tym dniu można było nabyć sukienki już za około... 160zł!












14 komentarze:

  1. no no, świetny event, żałuję, że mnie nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich imprez. U mnie w mieście nie dzieje się nic związanego z modą...

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. żałujemy, ze nas nie było:( niestety zobowiązania zawodowe...ale wiemy, że to dopiero początek śląskich podbojów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for visiting and commenting my blog :) I wanna see your own DIY ;)


    xx
    Lucie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że macie takie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie te ubrania z motywem folklorystycznym podobają mi się najbardziej z zaprezentowanych podczas imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ciekawego wydarzenia w którym mogłaś uczestniczyc ; ) nie tylko w Warszawie coś sie dzieje, to najważniejsze ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o byłam, całkiem przypadkowo ;) widziałam was dziewczyny! świetnie wyglądałyście,

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. żałuję że nie było mnie tam ;)


    www.pavline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ciekawie;)

    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za radę, kompletnie nie zwróciłam na to uwagi :)

    Świetnie, że w Polsce coraz więcej się dzieje jeśli chodzi o modę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze mnie wtedy nie bylo :(

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oby więcej takich imprez :)gratuluje odwagi dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, love the dresses!

    hugs from Denmark :)

    deluxefashionista.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion