Jeans



Długo szukałam idealnej koszuli jeansowej, w końcu znalazłam i to w sieciówce! Jestem przekonana, że jeans zawsze będzie uniwersalny i ultrapasujący do wszystkiego. Niegdyś noszony przez cowboy'ów jako strój roboczy, od dziesiątek lat robi furorę i to nie słabnącą! Ja jestem zdecydowaną zwolenniczką denimu! Połączyłam ją z asymetryczną białą spódnicą oraz wyrazistymi dodatkami w postaci kapelusza i wzorzystego naszyjnika.









Hat River Island | Necklace ROMWE | Skirt VJ-STYLE | Heels Zara | Shirt Bershka

17 komentarze:

  1. przecudnie wygląda ta spódnica
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ;)
    U mnie do wygrania dowolna bransoletka :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny naszyjnik super wyglada z taka koszula
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulę to Ty masz nieziemską, piękny kolor ma! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koszula !!!


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula świetna, zestaw też mi się podoba. Jedynie buty jakoś mi tutaj nie grają z całością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I just adore this outfit...skirt, necklace, shirt, well everything looks very cool

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your style, and the skirt is sooooo amazing!!!

    Hugs from Denmark :)

    deluxefashionista.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny naszyjnik! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion