Książka fashion!

Nie ma to jak w wolnej chwili ciekawa książka. Na letnie wieczory mogę Wam polecić pozycję związaną jak najbardziej z... modą! Fashion Babylon autorki Imogen Edwards - Jones dostałam w prezencie i czytam z zapartym tchem. Naprawdę wciąga! Autorka zebrała autentyczne informacje, posegregowała wydarzenia opowiedziane przez anonimową modelkę oraz ludzi z branży. Książka ukazuje skorumpowany świat Tygodni Mody, zdesperowanych projektantów kradnących pomysły z sieciówek (dosłownie kopiujących ubrania), kupujących ciuchy na Portobello Road w vintage shopach i doszywających im swoje metki.

Brzmi absurdalnie? Także mi się tak wydawało! Książka jest kontrowersyjna, jednak pisana bardzo przyjemnym, sarkastycznym, zabawnym językiem. Główna bohaterka - młoda projektantka o wydeptanej pewnej ścieżce kariery jest fikcyjną postacią, jednak towarzyszące jej historie są autentyczne. Nic więcej Wam nie zdradzę, lepiej lećcie do Empiku ;)




14 komentarze:

  1. Masz śliczny ten gorsecik i te spodenki, choć nie przepadam za rzeczami, które są "sprute", bo na mnie prują się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana!!!!! <3 gifcik! :*********


    siwcuis

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie umiem znaleźć książki związanej z modą, która by mnie powaliła, ale chętnie i przejrzę Fashion Babylon ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie tym opisem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tą książkę :) Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie również zachęciłaś do przeczytania tej książki ;)

    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ona kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dostałam w prezencie. Musiałabyś zobaczyć w Empiku ;)

      Usuń
  8. p/s masz piekne paznokcie ;) robisz sobie żelowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to moje naturalne, czasami uda mi się je zapuścić. Jednak żelu ja nie polecam, kiedyś miałam i zniszczyły mi bardzo paznokcie. Teraz są o wiele bardziej łamliwe, a żelu nie mam już z jakieś 5lat.

      Usuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion