Must have?


Co oznacza dobrze skompletowana szafa? Wypowiadałam się już na temat modnie zwanych "must have" czyli co absolutnie koniecznie musisz mieć w swojej szafie. Każda kobieta powinna mieć taką swoją indywidualną listę, jednak przyznam, że bazowanie na pewnych nazwijmy to "standardach" może być przydatne. Po raz kolejny podkreślam uniwersalność białej bluzki. Niesztywny materiał, luźny, wygodny krój sprawił, że wybór tej koszuli był idealnym.

Bazowe rzeczy typu właśnie koszula, jeansy ratują nie raz z opresji gdy nie mamy, nie wiemy (no dobra- jak zwykle nie mamy) co na siebie włożyć. Gdy nie mam czasu na kombinowanie, ratuję się jak najprostszym zestawem. Biała bluzka+ denim i dla urozmaicenia jakiś dodatek w postaci nietuzinkowej torebki. Do całości wysokie obcasy ku dodaniu pewności siebie (a co!) i gotowe. Dodam, iż w końcu mam idealne czarne szpilki, a skąd? Z lumpeksu za 18zł!! Haha!












Shirt SUGARLIPS | Heels New Look vintage | Jeans Stradivarius | Bag TopShop % (old)


24 komentarze:

  1. kurcze szukam takich spodni, ale cos nie moge znalezc :D dawno kupowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- jakieś 3-4 miesiące temu, na początku letniej kolekcji.

      Usuń
  2. Torebka jest rewelacyjna ! Poza tym podoba mi sie to zestawienie z koszula i czarnymi szpilkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, mialas szczescie z tymi szpilkami!A koszula ma super kroj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest rewelacyjna, a to wycięcie na koszuli bardzo mi się podoba... niby prosta stylizacja, a ma takie ciekawe akcenty ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie klasyczne szpilki do wszystkiego :)

    torebeczka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! :D Gdzie są takie lumpeksy? :D

    pzdr,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście Sosnowcu ;)

      Usuń
    2. Dzięki za informację ;D to mam bardzo blisko, ale zwykle ograniczam się do chodzenia po tych katowickich - w których przeważnie nic nie znajduję :(

      Usuń
  7. ta bluzka jest piekna! bardzo lubie takie zestawy, bardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetą koszulę i buty! Wyglądasz pięknie, całość świetna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.
    Bluzka prezentuje się na Tobie idealnie.
    No i zazdroszczę strasznie butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super się prezentujesz w tej koszuli.

    Pozdrawiam ciepło
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze napisane ;) i swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam minimalizm w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka ma świetny tył, torebka genialna

    OdpowiedzUsuń
  15. wow genialny łup z tymi butami :D świetny zestaw, fajnie to wyszło, zdecydowanie torebka dopełnia ten " zwyklak" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko czytam posty na blogach ale u Ciebie zawsze! Zawsze doczytam cos ciekawego i fajnie z lekkim humorem piszesz notki, jestem Twoja fanką ;)

    P.S Znalazłam tą samą torebkę na ebayu, jestem w niej zakochana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion