Sporty elegant!



Miałam okazję wraz z pięcioma bloggerami uczestniczyć w Katowickim pokazie mody, gdzie mogliśmy się zaprezentować wraz z młodymi projektantami na wybiegu. Następny post będzie obfitował w szczegółowe informacje na temat tego wydarzania, a dziś prezentuję mój strój. Oczywiście stworzony tanim kosztem z domieszką różnorodności - co lubię najbardziej. Sportowe dresy kupione w SH połączyłam ze skórzanymi koturnami z wyprzedaży i ożywiłam neonowymi dodatkami. Torebkę uszytą przez Irminę już znacie, w końcu prezentuję mój kołnierzyk obszyty cekinami. Dalej uważam je jako "in" niż "out" zarówno w wersji wieczorowej jak i dziennej!







30 komentarze:

  1. świetne połączenie ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko do siebie niesamowicie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna torebka :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, nie i jeszcze raz nie! dresy plus szpilki pasują mi tylko do blond cizi spalonej solarą wybierajacej się na imprezę w remizie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie rewelacja:) uwielbiam takie stylizacje:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik i spodnie cą nieziemskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GIVEAWAY Z ROMANTICA na moim blogu! Do wygrania dwie śliczne bransoletki z kolekcji Candy, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na szczegółowe informacje o evencie! ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochana do szaleństwa w naszyjniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresy plus szpilki - bomba:) A połaczenie kolorystyczne torebki z nasyzjnikiem cudowne:) W ogóle złą jestem, bo akurat jak coś się dzieje na Śląsku to mnie nie ma, wróciłam, a tu nic:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolor torby!!! look bardzo klasyczny i do tego bardzo stylowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie :) podoba mi sie takie wydanie sportowej elegancji :) Swietne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestawik :)a torba rewelacja :) może się poobserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO PROSZĘ O NIEKOPIOWANIE WSZĘDZIE TYCH SAMYCH KOMENTARZY, WSZĘDZIE GDZIE SIĘ DA - W BLOGGERZE, W OPISIE O MNIE, NIŻEJ KOŁO OKNA GDZIE WPISYWAŁAŚ KOMENTARZ PISZE - ŻE NIE TOLERUJĘ SZTUCZNEGO WYMUSZANIA OBSERWATORÓW! NIE STOSUJĘ TEJ OPCJI W BLOGGERZE! Z TEGO WYNIKA, ŻE JAK JA CIEBIE NIE DODAM, TY NAGLE STWIERDZISZ, ŻE JUŻ NIE MAM "SUPER ZESTAWIKÓW"? WYBACZCIE ZA CAPS LOCK'A ALE MOŻE DOBITNIEJ KTOŚ MOJE WYWODY W KOŃCU ZOBACZY. DZIĘKUJĘ.

      Usuń
  14. Bardzo fajny zestaw! Podoba mi się kolorowy akcent torebki! :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło było Cię poznać ;) Mam nadzieję że jeszcze nie raz będziemy miały okazję się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny blog!!! obsewruje i zapraszam do siebie:) Mfashion

    OdpowiedzUsuń
  17. wouh lovely outfit ;) thank you so much for coming to my blog i follow you now hope youll do the same ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez przesady po prostu spodobał mi się Twój blog, chodzę po blogach oglądam je i jak jakiś mi się spodoba to po prostu proponuję czy nie zechcesz również do mnie co jakiś czas zaglądać, nie rób z tego wielkiego problemu. I Twoje oburzenie jest totalnie bez celowe ;] będę robić to co mi się podoba.
    Aha i nie kopiuję komentarzy ;/;/;/ cóż za tupet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tupetem jest teraz Twoje tłumaczenie się.

      Usuń
    2. I nie akceptowania mojego komentarza, który był w o wiele bardziej kulturalny sposób napisany, niż Twój.

      Usuń
  19. Very helpful news, I’ve been searching for posts on the topic of this blogging. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądałaś na żywo :) torebka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion