Weekendowo!




Jak spakować się na długi weekend? Oczywiście zależy gdzie jedziemy! Ja wybrałam się koło w góry nieopodal Żywca. Do spakowania miałam średniej wielkości torbę, która oczywiście była wypchana po brzegi. Oprócz adidasów i przeciwdeszczowej kurtki nie mogło zabraknąć... ulubionej kopertówki i wygodnych koturn! Byłam przygotowana na alternatywne spacery. Miękka i ciepła, na pozór sportowa bluza posłużyła mi do codziennego, wygodnego zestawu. Zabrałam ze sobą uniwersalną koszulę i tak spacerowałam po przepięknym parku Habsburgów!










Blouse H&M (old) | Shirt H&M | Bag IrminaStyle handmade | Leggins H&M | Wedge Aldo %

23 komentarze:

  1. podoba mi się Twoja torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie minimalistyczne zestawienia... Co do torebki - genialna w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna torebka i buty ~!




    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne są te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie gdzie się da (w oknie do komentarzy, w bloggerze) napisałam, iż nie toleruję obserwowania siebie nawzajem, nie potrzebuję podnosić sobie samoocenę sztucznymi obserwatorami, którzy będą mnie obserwować jeśli i ja ich obserwuję. Dziękuję.

      Usuń
  6. masz genialną bluzę i buty! Świetna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ta Twoja kapoertowke, a bluza swietnie wyglada w eleganckim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw torebka piękna
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. boska ta bluza i buty prześlicznie wyglądają na nodze, nie spodziewałabym się tego po takich niskich koturnach!

    OdpowiedzUsuń
  10. love your bag what a lovely colour
    INTO THE GROVE blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool casual style. Love the bag so much :D
    xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podobają mi się te buty :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow girl you absolutely rock !! Simple is the best! Following you now, follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza mnie powaliła i bardzo bym chciała taką gdzieś wykopać!:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, inspirujesz takim połączeniem sportowego i eleganckiego stylu (;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion