Z kartką na zakupy!

Robię postępy! Kupuję mniej, są to rzeczy bazowe, uniwersalne. Zanim wyjdę z czymś z sieciówki, wracam tam ze 2 razy. Nie podejmuję impulsywnych zakupów w stylu "słyszysz? te buty mówią do mnie!" (no dobra - może czasami dalej wołają...) i wybieram rzeczy, które zaplanowałam wcześniej kupić. Zanim wybierzemy się na większe zakupy, warto zrobić sobie listę czego potrzebujemy, a wcześniej przewertować szafę. Potrzebujesz nowych jeansów? A może gdzieś na dnie garderoby znajdziesz swoje parę, o której zapomniałaś? Czarne skórzane koturny, jeansową koszulę, biały T-shirt już mam, z listy wykreśliłam także letnią sukienkę oraz czarne rurki (o dziwo nie miałam takowych nigdy!)





Shirt Bershka | Beige dress Vero Moda % | Wedge Aldo % | Black pants H&M | White tee Zara %

26 komentarze:

  1. widzę, że nie tylko ja zaczęłam stosować tą zasadę kupowania mniej, a właśnie coś, co faktycznie posłuży na dłużej:) tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. great clothes!

    http://unasrandomfashion.blogspot.com/
    http://unasrandomfashion.blogspot.com/
    http://unasrandomfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dżinsowa koszula jest najlepsza. Ja robię zakupy impulsywnie. Mam tyle rzeczy że nie mam sił się zastanawiać co już mam a co jeszcze mi brakuje

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te koturny, ile kosztowały?
    Zakupy z kartką tj. dobry pomysł, ale nieraz się od niego odbiega. Wczoraj byłam na zakupach z kartką.. i faktycznie udało mi się większośc rzeczy kupic z listy, ale kupiłam też coś, co było na drugim planie tej listy, aczkolwiek równie przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były na wyprzedaży za 155zł (z 299zł) ;)

      Usuń
  5. super <3
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie preferuję zakupy "na żywioł", planowanie mi nigdy nie wychodzi, bo zawsze jak chcę kupić coś kponkretnego, to nigdzie nie ma tej rzeczy, a jeśli już jest to albo ujowej jakości albo w gigantycznej cenie... a jak idę "coś sobie kupić ładnego" to zawsze wracam z jakimiś fajnymi zakupami... fakt, że mam kilka rzeczy, które są totalnie świetne, ale nie mam nic, co by do nich pasowało i tak sobie zalegają, ale to raczej wyjątki od reguły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w końcu szkoda był wydawania pieniędzy, na które ciężko zarabiam na setną podobną bluzkę czy legginsy;) Jednak pociesza mnie fakt, że najlepsze rzeczy mam z SH czyli najtaniej! ;) Teraz wolę w sklepach wyjść z czymś rzadziej, ale żeby była to porządna rzecz, która posłuży mi długo.

      Usuń
  7. Zazdroszczę zakupów! I podejścia do nich.
    Ja osobiście chyba nigdy nie będę potrafiła mądrze kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz pokaż je na sobie :)

    zapraszam: http://glossy-star.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rzeczy: uniwersalne i zawsze modne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy udane:) A ja, że wiekszosc ubran kupuje w sh, planowac nie moge, bo tam nigdy nie wiadomo co wpadnie w rece. No i teraz mam problem, bo wyprowadzilam sie na wakacje z mojego mieszkania studenckiego do rodzinnego i to, co miescilo sie w dwoch mieszkaniach teraz nijak nie chce sie pomiescic w jednym, przez co w mojej szafie juz nic nie da sie znalezc od natloku ubran:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne Ty i kartka!:P hahhaha!


    Siwursko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartkę miałam! Ale w głowie :P Trzymałam się listy dzielnie!

      Usuń
  12. Też powinnam rozważniej podchodzić do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie to różnie wychodzi, zdarza się że kupuje coś pod wpływem chwili a potem tego żałuję. W momencie gdy planuję zakup to okazuje się zazwyczaj że już zostało wyprzedane :) ot zakupowe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się, przemyślane zakupy pozwalają wiele zaoszczędzić. choć jedynym problemem wydaje mi się być to, że zazwyczaj jak czegoś konkretnego szukamy, to nigdy tego nie ma;) a czarne rurki to must have:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też cierpię na tą przypadłość ;) Ale ostatnio mam szczęście.

      Usuń
  15. super łupy!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. thank you so much. Tomorrow I hope you can visit my blog, I will publish a very special outfit. and if you like...follow me if you want
    thanks...fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing dress! Love it! Thanks for ur coment on my blog! Xxx
    www.regalameunpar.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion