Cheap!



Ubrania, które mam na sobie kosztowały mnie naprawdę niewiele. Marynarka i skórzane buty to kolejne zakupy vintage. Szpilki potraktowałam złotym sprayem do skór i tym prostym zabiegiem mam w końcu buty w kolorze kruszcu! Czarne spodnie kupiłam za niecałe 40zł w H&M (dalej nie dowierzam, że nigdy przenigdy nie miałam klasycznych, prostych rurek!) i dopiero teraz na własnych nogach doceniam ich uniwersalność. Asymetryczny T-shirt wyciągnęłam z dna szafy, a kupiłam go dawno temu za grosze na licytacji.





Bag Furla Candy Bag | Heels, Blazer vintage | Pants H&M | Tee H&M Trend via allegro.pl | Sunnies Firmoo

29 komentarze:

  1. piękny kuferek i czarne rurki! :)
    zapraszam do mnie : http://loves-bows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne !

    gorąco polecam cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji, naprawde warto zajrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, właśnie zdałam sobie sprawę, że też nie mam w szafie klasycznych czarnych rurek. Torebka jest absolutnie świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za 40zł to polecam te z H&M, mają jednak wadę wszystko się do nich "czepia" jednak obieram je rolką przed wyjściem z domu i jest ok ;)

      Usuń
  4. Hi dear!!
    I really love your post and your style (:
    I follow u !
    Follow back? (:

    xx from
    http://heelsandroses.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Please, don't write me: "maybe we'll follow each other"? I don't use this option on blogger. But if you use it and u like my blog- just follow without asking. This is written in blogger.

      Usuń
  5. Torebka jest fantastyczne! niby takie "nic", a chyba robi całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ona raczej nie sprawia wrażenia "nicości" ;) ;P

      Usuń
  6. Twoja marynarka jest nieziemska! A na dodatek tak ładnie się akcentuje w tym zestawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka oryginalna marynarka. Zestaw bardzo ciekawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczną masz tą narzutkę <3 ja zwykłych czarnych spodni dalej nie mam, no ale moze w koncu się pokuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi szewc bez butów chodzi ;)

      Usuń
  9. Twoja narzutka jest wspaniała! Uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie! genialny pomysł z tymi butami i złotym sprayem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty są fantastyczne! Świetny pomysł!

    Ściskam! Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarka bardzo ciekawa, a torebka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka ma bardzo ciekawy wzór, a torba jest boska ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion