Come back to that days...



Wracam na chwilę do słonecznych dni mojego tygodniowego (ale jakże wyczekiwanego) urlopu. Oprócz neonów, w lato bardzo chętnie nosiłam biel, w każdej postaci! Począwszy od t-shirtów, koszul, a na sukienkach skończywszy. W końcu mam Tą Idealną, prostą sukienkę w tymże kolorze! Jest na tyle uniwersalna, że mogę nosić ją do pracy, na kolację, czy na wygodny spacer po mieście, jak w tym przypadku. Coraz bardziej stawiam na uniwersalność ubrań, dobra inwestycja, prawda?




Dress ROMWE | Clutch Asos | Sandals Aldo % | Sunnies H&M


21 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna klasyczna sukienka . Uwielbiam taką prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka! :)

    zapraszam, dopiero zaczynam, będzie miło jak wpadniesz:)
    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka - prościutki fason, uniwersalny kolor... Lubię ciuchy, które zmieniają się jak kameleon w zależności od tego, z czym się je zestawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna torebka i sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka i torebka sa przepeiekne !
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. - to pisze pod oknem do wpisywania komentarzy u mnie na blogu.

      Usuń
  7. wow, świetna sukienka i genialna torba!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. so neat outfit and your clutch is just perfect to pair with that dress!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka super ale torebka jeszcze lepsza :)
    zapraszam do siebie:
    http://www.facebook.com/pages/Nuclear-Stella-DIY/482126308473724

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion