Fluo


Broniąc się (niezbyt skutecznie) przed koniecznością ubierania się na cebulkę, wstawaniem wcześniej rano aby opatulić się i nawkładać na siebie warstwy przed wyjściem na zimne powietrze - ratuję się wakacyjnymi zdjęciami. Staję się chyba minimalistką jeśli chodzi o nabywanie uniwersalnych ubrań, które są wystarczalne same w sobie jak tunika w kolorze fluo, bądź pasujące niemal do wszystkiego czy na wiele kombinacji jak sukienka z siatki, którą kupiłam dawno temu w second hand'zie.







Cream dress H&M Trend vintage | Flou dress ROMWE | Bag TopShop % | Sandals Aldo %


21 komentarze:

  1. Swietnie polaczylas te dwie sukienki!Tworza super kontrast z Twoja opalenizna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono... Taki zestaw wygląda bardzo ciekawie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych stylizacji na które dziś natrafiłam przeglądając blogi.Fantastyczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mom, genialne połączenie neonu z siateczką, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz.
    Prosty zestaw, ale kolory i faktury sprawiają, że wcale nie jest nudny.
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta Twoja torbełka, a połączenie jaskrawej sukienki z tą "siatką" to bardzo trafiony pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie i torebka dodaje dużo atrakcyjności!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/black-leather.html

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw, pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie warto kupować coś co będzie pasowało do wielu kombinacji. Twoja siatkowa sukienka jest tego dobrym przykładem:) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza torebka, świetne połączenie neonowych kolorów i twojej opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest fantastyczna - oszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka jest zdecydowanie najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealne połączenie, wyglądasz cudownie :)


    Kochana, zapraszam na KONKURS na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka i dowolny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna opalenizna! ;)
    Dawno mnie tutaj nie było, nie wiem jak to się stało :D Teraz będę regularnie zaglądała, bo widzę, że dużo straciłam!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion