Jesiennie


Sezon swetrowy uważam za otwarty. Poszukuję takowych ubrań, ponieważ znowu zdałam sobie sprawę, że moja szafa świeci pustkami, jeśli chodzi o ciepłodajne okrycia. Rozglądam się także za prostymi, skórzanymi kozakami na jesień i co znajdę w miarę cieszący me oko egzemplarz - coś zawsze jest nie tak. Albo jakaś zbędna klamerka albo rzucający się w oczy zamek albo cena. Albo zwłaszcza cena (czemu podobają mi się takie za 800-1100zł ?!). Swetrzysko, które mam na sobie wyciągnęłam z pudła pt.  zima. Kupiłam go ze 2 lata temu i dalej będzie mi służyć latami. Postawiłam na prostotę czyli jeansy oraz klasyczną koszulę. Dopełnieniem są dodatki czyli zarowe sandały, które kupiłam w wakacje za naprawdę "hot price" i akcesoria Moschino. Piszę o tym aby udowodnić, że nawet rzeczy z najwyższej półki można mieć w przystępnej cenie. Torebkę vintage wynalazłam na ebayu, natomiast okulary to zakup w TkMaxx'ie za 15% ceny pierwotnej! Także podsumowując, zamiast ubierać się non stop w sieciówkach, warto zaglądać na aukcję oraz do outletów!








Shirt VJ-STYLE | Jeans Stradivarius | Sandals Zara | Bag Moschino | Sunnies Moschino


28 komentarze:

  1. W stopki nie zimno :)?
    Wszystko fajnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziłabym w nich gdyby było ;) Na szczęście mamy (na razie)złotą polska jesień, więc korzystam ile mogę!! ;) Sweter był tutaj tylko do narzucenia ;)

      Usuń
  2. piekne sandalki i sweter masz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look, tak juz cieplo i jesiennie ale wciaz z pamiecia lata przez buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter najbardziej nam się spodobał - świetny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter. Ogólnie lubię takie wczesnojesienne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely outfit!! Especially love your shoes! They're beautiful!! <3

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely look :)
    xx,
    J
    www.abentpieceofwire.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You look amazing! Love your whole outfit!

    http://cravingforbarneys.com

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, pięknie wyglądasz, wszystko mi się podoba, jest dobrane idealnie!
    Wpadaj wygrać buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam to samo z kozakami ! Bardzo podobają mi się z vebabond ale cena w kosmos :(

    OdpowiedzUsuń
  12. kupuję zestaw w całości, świetne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne jeansy i torba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cool!)






    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. moschinooooo??????????!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. your blog is so cool! i love this post!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna jesteś + rewelacyjne wyczucie stylu, wow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion