Jeszcze wakacyjnie!


Dalej nie mogę przestawić się na swetry - zamiast topów, długie spodnie - zamiast szortów. Dla mnie lato zakończyło się dosyć drastycznie i gwałtownie. Od razu po powrocie z wczasów przywitały mnie chmury, niska temperatura i w koło coraz więcej pojawiających się opadających liści z drzew. Zastanawiam się tylko czy sezon jesień/zima także gwałtownie zmieni moją szafę (?). Jak na razie, nie jestem na nią przygotowana, a Wy? Macie listę rzeczy, bez których nie obejdziecie się o tej porze roku?





Hat River Island | Top Asos % | Shorts vintage | Belt Reserved | Sunglasses ROMWE


16 komentarze:

  1. Ja generalnie nie przepadam za pokazywaniem nóg, więc jesień nadeszła dla mnie raczej bezboleśnie :) a w swojej szafie koniecznie muszę mieć (minimum jedną :p) parę botków płaskich i parę na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z kolei obcasów mam mnóstwo, szukam tez płaskich botków ;)

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz :) aż piękna pogoda na zdjęciach, a tu za oknem już jesiennie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja, moze skusisz sie na ocene stroju z męskiego punktu widzenia? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra. Świetne spodenki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jak slicznie wyglądasz <3 :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz mega! Ale by było, gdyby lato trwało cały rok<3:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem, czemu wszyscy piszą o opadających z drzew liściach, gdzie wy to widzicie?! bo ja jeszcze nic takiego nie zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są miejsca, w moim mieście, gdzie nawet ziemi nie było widać ;)

      Usuń
  8. Love your outfit! How'd you like to follow each other?

    LOve,Nyt
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for ur comment, but I don't accept "following each other". If you use this option - just do it, don't ask me about the same! I don't use this option in blogger!

      Usuń
  9. Ja też nie mogę się przestawić na ciepłe ubrania!!! KOSZMAR :(!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion