Lazy day...


Macie tak czasami, że najchętniej spięłybyście niedbale włosy, ubrałybyście się w worek, na nos przyciemniane okulary i kompletnie nic się Wam nie chcę? Mnie czasami dopada taka mała frustracja. Jednak gdy muszę wyjść "z jamy" do ludzi, chcę się czuć komfortowo. Dlatego wyciągam z szafy ulubione rzeczy. Jeansowa, nieśmiertelna koszula i torebka kuferek, która mieści akurat mój portfel xxl, telefon i klucze. Czyli 3 rzeczy bez których nie ruszam się nigdzie. Spodnie, które mam na sobie bardzo poprawiają mi nastrój przez swój print i fakt, iż chciałam takowy egzemplarz już od dawna. Ale albo cena nie ta (oj, bardzo nie ta...) albo krój, kolor nie taki. Dorwałam moje w second hand'zie i dorzuciłam do nich wysokie, cieliste koturny. Tak więc, budzę się do życia i wychodzę z domu!









Glasses ROMWE | T-shirt Zara% | Bag TopShop % | Pants Vintage | Shirt Zara | Wedge Asos % (old) 

25 komentarze:

  1. Mam tak samo! Tylko jak już mam wyjść to czasami przekombinuję i ubieram się w jakieś dziwne rzeczy i jeszcze gorzej się czuję, bo po 1. musiałam wyjść i po 2. jestem źle ubrana. Lub zmieniam 'domowy worek' na ogromny sweter, którym manifestuję, że mam złe samopoczucie.
    Piękna buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, sh rządzą :). Bardzo podobają mi się Twoje koturny - uniwersalne, a jednak nie takie całkiem zwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wzór spodni :) Ja również wychodząc do ludzi jednak chce dobrze wyglądać i sięgam po ulubione rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i torebka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. your pants and pumps are beautiful! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne spodnie, fajnie skomponowana calosc :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely outfit, you have a great blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit! love ur blog- thankx for visiting mine! Im following you now-wanna follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  9. love your pants!!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. love your style and those wedges are amazing! thank you so much for your lovely comment on my blog :)

    i'm your newest follower on gfc! please visit me and see if you want to follow too? i think you'll like my outfits :)

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this pants, the prints is amazing!


    www.girllilikoi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe spodnie, mają fajny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion