Mixed + get sunnies for free!


Moje uwielbienie to małych wariacji nie słabnie, mimo że ostatnimi czasy staram się kompletować szafę w minimalistyczne egzemplarze. Skutkiem tegoż zamiłowania widzicie taki o to efekt. Wzorzyste legginsy znalezione w second hand'zie połączyłam z metaliczną kopertówką. Całość dopełnia transparentna bluza oraz asymetryczny t-shirt.

Jest mi niezmiernie miło, z faktu iż do mojej kolekcji okularów przeciwsłonecznych dołączyły te z Firmoo. Oprócz klasycznych aviatorów, uwielbiam ciekawie wyprofilowane modele. Czy Wy także chcecie za darmo wypróbować na własnym nosie, któryś z wzorów dostępnych w sklepie? Pierwsze okulary firma funduje Wam zupełnie za free, więcej szczegów tutaj. Boicie się, że nie będą dobrze leżeć? Na stronie możecie skorzystać z wizualizacji, która pozwoli Wam wybrać odpowiedni model do waszego kształtu twarzy. Uwierzcie jest w czym wybierać, sklep oferuje ponad 300 modeli!





Asymetric t-shirt ROMWE | Blouse VJ-STYLE | Clutch Asos | Leggins vintage | Sunnies Firmoo


28 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba kopertówka, cały outfit oczywiście na plus :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw;]
    Moja siostraostatnio znalazła podobne spodnie/ leginsy w sh

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka mistrzowska torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne leginsy nasz i torebeczke!

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertowka rzadzi!


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz;)


    zapraszam do mnie na KONKURS:) jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, kapitalna kopertówka:)


    zapraszamy na naszego nowo powstałego bloga!


    Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle to zgrałaś, ale najbardziej lubię kurtkę i torebkę, nie legginsy :)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kurtka a cienka transparentna bluza, jednak tutaj tego tak nie widać ;)

      Usuń
  9. minimalistycznie, ale na ostro. najbardziej lubię właśnie takie połączenia. super!
    Ściskam, Lona
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczną fryzurę, bardzo podoba mi się to ścięcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion