What's up? Wear printed leggins!


Która z nas nie nosi legginsów? Ja w swojej szafie mam ich całe mnóstwo i od pewnego czasu zamiast kolejnej i kolejnej (i jeszcze jednej) pary czarnych - inwestuję w nietypowe wzory. Co prawda najlepiej wyglądają do prostych stylizacji, a najlepiej na szczupłych nogach, jednak umiejętne ich zestawienie może dobrze wyglądać nie tylko na osobie noszącej rozmiar XS. Długi, np czarny rozpięty kardigan + cieliste szpilki = efekt niepogrubiający, aż nadto, a bardzo ciekawy!

Jeśli podobają się Wam powyższe modele, koniecznie zerknijcie tutaj po więcej wzorów! Warto się spieszyć, jedna para kosztuje około 60zł, a ilość ograniczona ;)

Zrób zakupy w ROMWE za min. 60$, a otrzymasz -5$ rabatu, kod: leggin5
(kod jest ważny do 20.09)



Who likes leggins? I have such a big collection of them! I try to buy not all the time (and all the time...) the same black leggins, but printed! Do you guys like these models? If yes, look here and choose one for you! 

Be hurry bcoz one pair costs about 20$ and you can also use a discount: If your order is more than 60$
write: leggin5 in the end of order and safe 5$
(untill 20th September)

12 komentarze:

  1. Ja jednak wolę gładkie, ale to we wzory też są cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gładkie są raczej "bezpieczniejsze", jednak ja takim nie mogę się oprzeć ;)

      Usuń
  2. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na www.thestackofclothes.blogspot.com gdzie może znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te legginsy . :) też mam ich sporo :) ii też ostatnio zaczęłam rozglądać za ciekawymi wzorami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te błękitne są sliczne, ile kosztuje wysyłka>

    OdpowiedzUsuń
  5. mam galaxy stamtąd, boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie są drogie nawet mi sie podobają te z zachodem słńca ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion