.


Ciężko zadowolić me oko oraz potrzebę grzewczą jeśli chodzi o swetry. Tenże strojny egzemplarz wpadł w me ręce w second hand'zie! Jest z New Looka - przyznam, iż nie przepadam zbytnio za tym sklepem od pewnego czasu, aż tu nagle chyba jestem skłonna zmienić me zdanie. Będzie idealny narzuciwszy go na skórzaną kurtkę, bluzkę z długim rękawem czy jak tutaj na prosty t-shirt. Zestawiłam go w dosyć pstrokatej wersji z pasiastą torebką oraz baskinką. Od czasu do czasu lubuję się w kategorii "misz masz"!




Sweater New Look vintage | Bag&T-shirt ROMWE | Skirt Stradivarius



14 komentarze:

  1. Ciekawy sweterek, wygląda jakby był pierzasty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny sweter i optymistyczna torebka :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica z baskinką to cały czas moje must have, niestety nie potrafię idealnej dla siebie wciąż znaleźć... Dawno nie zaglądałam na Twojego bloga i jestem oszołomiona Twoim kolorem włosów :) Ładnie Ci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten sweter:) Ja tylko nie przepadam za taka długością rękawa, bo jak sie robi naprawdę zimno to i tak się nie nadaje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweter :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zdanie, jednak błagam nie proponuj mi obserwowania siebie na wzajem, nie potrzebuję na siłę robić sobie obserwatorów. Proszę o nieumieszczanie reklam, linków i tak tego nie opublikuję.

Thanks for all suggestions and comments. Please sign yourself:)

Please, do not place advertise. Comments are moderated.

 

Obserwatorzy

Romwe

Romwe - The Latest Street Fashion